sâmbătă, 27 februarie 2016

Jurnalul unei femei simple

  Astăzi... 26 februarie, 2016, la ceas de seară.
Afară ... este o seară plăcută de sfârşit de iarnă, fără zăpadă şi fără ger. Se simte în aer că se apropie primăvara.
Mă gândesc ... că suntem niște norocoși că suntem cu toții sănătoși. Chiar dacă am mai avut nişte viroze uşoare, în general am scăpat fără mari răceli şi fără gripă.
  Din locurile de unde învăţăm ... de nicăieri câteodată, că tot persistăm mereu în aceleaşi cercuri vicioase. Însă alteori suntem deschişi şi receptivi la foarte multe lucruri, facem progrese şi ne îmbogăţim mereu cunoştinţele.
Sunt recunoscătoare pentru că...  am avut zile liniştite, cu oameni veseli și puși pe distracție, chiar dacă a fost multă muncă zilele acestea cu lucru până târziu, că a fost şi simularea Evaluării naţionale şi olimpiada judeţeană.
Din bucătărie... tot felul de mâncăruri obişnuite. Nu prea am avut timp de bucătărit, chiar dacă mi-ar fi plăcut să prăjituresc puţin weekendul acesta. 
Cu ce sunt îmbrăcată...  cu pijamale.
Citesc... De ce iubim femeile, de Cărtărescu. Sunt capitole pe care le ador, pur şi simplu, cum la fel sunt unele capitole care mi se pare că au greşit cartea. 
Ceea ce astept (sper) ... să ne iasă toate micile planuri aşa cum vrem, să ne bucurăm de weekend-ul acesta, să ne odihnim.
Ce mai meşteresc... nu multe, că nu am avut timp. Am vrut să planificăm un weekend de făcut mărţişoare, dar nu ne-a ieşit aşa cum ne doream. Weekendul trecut nu am avut timp că am fost un pic la Felix, acesta iar nu am apucat că s-au ivit altele, şi de asta suntem puţini trişti.   Ne-ar fi plăcut măcar să încercăm să facem un suport de cercei sau pentru alte mărunţişuri adorabile, ceva de genul acesta:
sursa foto: google
Ascult... cum se joacă fetele și tot vorbesc întruna.  În casă... ne pregătim de somn.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... e să mă plimb printre tarabele de mărţişoare, să văd ce modele noi au mai apărut anul acesta, ce idei noi mai sunt, dar şi să mă bucur de farmecul mărţişoarelor tradiţionale.
  Zilele trecute... au fost  destul de încărcate, nici nu ştiu când au trecut. Sunt unele săptămâni care se duc atât de repede, că parcă nici nu apucăm să le trăim. Eun sentiment tare ciudat, dar aşa se mai întâmplă câteodată.
      Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...sunt legate de sărbătorirea celei de-a doua finuţe a noastre născute şi ea tot în februarie. La mulţi ani, Anastasia Bogdana! 
Un citat : Martie soseste ca un cap de vipera si ne paraseste impodobit ca o coada de paun. Richard Lawson Gales
Mai multe despre ale noastre preocupări puteţi citi pe un tărâm cu vise si visuri.
Mai participă la acest proiect al jurnalului:


Catrinel        Corina  Claudia   Anca  Maria

Corina      Iuliana   Dana  Gabriela

Un weekend plăcut şi relaxant vă doresc!

4 comentarii:

  1. Weekend plăcut să aveți! Mă bucur că, printre multele activități, reușești să ne împărtășești gândurile tale și îți mulțumesc! Spor în tot ceea ce vă propuneți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Irina~! Ma straduiesc sa ma impart si sa fac tot ceea ce imi place, desi nu totdeauna imi iese asa cum as vrea.

      Ștergere
  2. Weekend plăcut să aveți! Mă bucur că, printre multele activități, reușești să ne împărtășești gândurile tale și îți mulțumesc! Spor în tot ceea ce vă propuneți!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.