joi, 29 octombrie 2015

Toate-au fost la timpul lor ceva exagerat...

                   Va amintiti melodia:
                    Toate-au fost la timpul lor ceva exagerat,
                    Anii au trecut in zbor si lumea le-a uitat.

                  Am citit poezioara asta si mi-am amintit nu doar de celebra melodie ci si de motivul precis pentru care am scos televizorul din casa, de ce fetita mea are tableta, dar nici  nu stie unde este, nu a pus mana pe ea din primavara anului trecut, are telefon, dar doar pentru a vorbi, fara jocuri sau net pe el, are acces oricand la tehnica moderna, dar nu are nevoie de ea. Pentru noi asta e un motiv de bucurie, ca nu are nevoie, nu simte nevoia de a sta cu ochii in ecran si cu mainile pe butoane. In schimb, de cand a inceput scoala, a citit cate o carte pe saptamana.
              Si poezioara de care aminteam:


2 comentarii:

  1. Nu te supara, dar eu cred ca si cu poeziile astea si cu tot felul de alte mesaje se exagereaza foarte mult.
    Tot se vrea a se induce ideea ca va creste o generatie de idioti si asocialil.
    Eu nu zic ca foarte multi copii nu sunt deja dependenti de tot ce tine de tehnica moderna, dar nu sunt chiar toti.
    Unii copii inca se joaca afara, merg in tabere, excursii, participa cu parintii la biserica, canta in cor, merg pe la spitale si case de batarni, merg la concerte si fac foarte mult sport. Si nu sunt chiar putini copiii astia. Din contra, as zice. Dar nu se vrea ca ei sa fie un exemplu. se merge foarte mult pe negativism, pe ce e rau, dar nu e asa.
    pe mine ma supara mult generalizarea. Nu toti se baga in aceeasi oala. daca unii stau doar cu telefonul si tableta in fata, treaba lor, daca altora le ies fire din urechi, iarasi treaba lor, dar nu toti sunt la fel.
    ma repet, dar asta e, eu sunt convinsa ca e si o mare manipulare chestia asta cu tehnologia, sa aiba cat mai multi , sa fie cat mai multi asa, sa credem ca vin doar generatii pe care nu ne putem baza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca la fel cred si eu uneori, Raluca draga, ca prea ne indoctrineaza unii si altii.

      Ștergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.