miercuri, 28 octombrie 2015

Miercurea fructelor proaspete

Toamna cea de roade plină
A copt fructele-n grădină...
             Dar nu le-a lăsat acolo, ci le aduce şi le împarte tuturor pofticioşilor, cu ajutorul unor mâini dibace, harnice şi generoase, se subînţelege.
             La noi în şcoală, luna octombire a fost una speciala în care a debutat o frumoasă tradiţie, care, sper eu, va fi cât mai durabilă.
             În fiecare miercuri, în pauza mare, toţi copiii din şcoală, de la cei din pregătitoare până la liceeni, au primit câte un fruct gratuit sau chiar mai multe, după cum a dorit fiecare. Fructele sunt aduse de alţi copii care au în grădinile lor pomi roditori şi care au dorit să împartă cu alţii din roadele gustoase dăruite de mama natură. Alături de aceştia, au mai fost şi părinţi generoşi care au cumpărat unele fructe din piaţă şi le-au dăruit, spre bucurie, elevilor. Pe lângă asta, copiii mai pot cumpăra în fiecare zi şi suc proaspăt făcut din fructe.
             Am ales câteva fotografii cu mesele îmbelşugate. Fotografii cu elevii care le savurează nu am pus, din motive de la sine înţelese.
 
 
 
 
 
 

            Nu-i aşa că e o idee excelentă?

10 comentarii:

  1. Ce minunat! Ador scoala voastra! Postarile cu aceste subiecte ma bucura fiindca vad ca se poate si in acelasi timp ma intristeaza ca nu peste tot se vrea. :( Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, Catrinel draga mea, se poate, sigur ca se poate, numai ca nu e intotdeauna usor si cand e vorba de putinna initiativa asteptam mereu sa faca altii, daca se poate...

      Ștergere
  2. Chiar e o idee grozava! Arata atat de bine fructele aranjate asa, incat m-am dus sa-mi iau si eu un mar!

    RăspundețiȘtergere
  3. Suuuper! Si la Ilinca la gradinita am dus fructe in saptamana fructelor si au mancat, au facut salate:), dar sa fie saptamanal...e minunat:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am dus si noi la georgia la gradi fructe de toamna, iar la sfarsitul saptamanii au facut salata de fructe.

      Ștergere
  4. ce obicei frumos! sunteti in exemplu pentru alte scoli!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.