vineri, 4 septembrie 2015

Jurnalul unei femei simple


Pentru astăzi (data/ora)... vineri, 4 septembrie, 2015.
Afară ... e o zi însorită şi frumoasă, încă de vară, nimic nu trădează că avenit toamna, cel puţin calendaristic.
Mă gândesc ... că ne aşteaptă zile tot mai pline. pe măsură ce se apropie începutul şcolii, se adună şi lucrurile de făcut.
Din locurile de unde învăţăm ... din experienţă.
Sunt recunoscătoare pentru că...  zilele sunt frumoase şi mereu facem câte ceva, chiar şi atunci când nu ne propunem tot se întâmplă să luăm parte la câte un eveniment memorabil.
Din bucătărie... nu prea multe, că e foarte cald şi reuşesc cumva să fentez fără să abuzez de aragaz. Zilele trecute am făcut dulceaţă de soc şi cam atât.
Cu ce sunt îmbrăcată... o rochiţă cu flori şi danteluţă.
Citesc...   Cruciada copiilor de Florina Iliş. Chiar vă rog, dacă aţi citit-o, să-mi spuneţi şi mie cum vi s-a părut, că mie îmi pare destul de greoaie, scrisă cu fraze foarte lungi, uneori şi de junătate de pagină. Nu aş vrea să nu văd pădurea din cauza frazelor :)
Ceea ce aştept (sper) ... să am un weekend frumos şi să-mi iasă planurile şi pentru ziua de luni.
Ce mai meşteresc... nu prea multe, dar mi-ar plăcea aşa un pătuţ.
 Ascult...cum vorbesc fetele în faţa casei.
În casă... e un moment de linişte, că doar fetele se joacă afară :)))
Unul dintre lucrurile mele preferate ... în perioada asta îmi plac frunzele ruginii, dar încă nu e chiar vremea lor.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...  să ne bucurăm unii de alţii...
iar mai multe despre ale noastre puteţi vedea pe un tărâm cu vise si visuri.
Idee preluată de la Corcodusa
                   Un weekend frumos să aveţi şi...
                        zile calde şi-nsorite!

5 comentarii:

  1. Nu am citit Cruciada copiilor. Am citit doar recenzii. Erau de bine.
    Marina.

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi a fost destul de frig si inca mai este :) Am ajuns in Londra acum 2 zile si e un frig de numai :))) Imi e dor de caldura din Moldova, chiar daca era prea cald. Imi placea mult sa ma plimb seara! Pupici si un weekend minunat! Liuba x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la noi s-a racorit putin, probabil nu atat de mult ca la Londra, dar nici calduri insuportabile nu mai sunt.

      Ștergere
  3. Îmi place mult planul pentru sfârșitul săptămânii: ”să ne bucurăm unii de alții”... Minunat!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.