vineri, 5 iunie 2015

seara de vineri. seara de vara

            Cu puţin timp în urmă am terminat de  îmbuteliat siropul de căpşune pe care l-am fiert în după-amiaza aceasta. Mi-a ieşit destul de mult, deşi nu a fost preconizat, e doar un bun colateral, un fel de bonus pentru că am fost harnică şi am făcut a doua porţie de gem de căpşune.
             E "pe înserate", cum se spune, e trecut de nouă seara şi fetele citesc afară, pe băncuţa din faţa casei din Regele leu împreună cu fetiţa vecinilor, lângă tufa plină de trandafiri înfloriţi.  Iar ca să le răcoresc, tocmai ce le-am servit cu felii de pepene galben.
             Ador vara!

6 comentarii:

  1. Si eu iubesc serile de vara! Cand eram copila la fel citeam, la bunica pe prispa, in cantec de greieri lenesi....pana nu mai zaream literele pe pagina! Dar parca diminetile de vara sunt si mai minunate!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ca ai povestit imi amintesc si eu de vremea cand citeam pana nu mai vedeam ce scrie...

      Ștergere
  2. Si eu o iubesc! E atat de scurta din pacate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, trece repede, daca se duce jumatatea lui august deja se simte miros de toamna. dar pana atunci profitam :)

      Ștergere
  3. :) si eu ador vara!!!
    si siropul de capsune!!! Un weekend minunat!
    cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.