sâmbătă, 18 aprilie 2015

Leon Magdan - spectacol pentru copii la Cluj

         "Vrajitoriile" profesorului de joaca  Leon Magdan pot fi vazute din nou la Cluj.
          Ca una care am avut privilegiul de a-l cunoaste personal, bucuria mea e cu atat mai mare si entuziasmul fetitelor mele cu greu ar putea fi pus in cuvinte. 
          Daca l-ati mai vazut in actiune, atunci cu siguranta stiti ca nu poate fi ratat.
          Daca inca nu ati ajuns la spectacolele lui, atunci sa stiti ca e musai.
          In oricare dintre situatii ati fi, recomandarea mea e aceeasi: Rezervati-va timp pentru sambata viitoare! Merita!
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11141208_412800228894084_2567932814816013199_n.jpg?oh=df966752796f243a921338ed8a754fb5&oe=55A406C0
                Merita cu atat mai mult stiind ca spectacolul are un scop caritabil, asociatia Christiana oferind numeroase burse copiilor destepti si foarte muncitori din Cluj, dar ai caror parinti trec printr-o perioada mai dificila, uneori chiar catastrofala, iar acesti banuti devin singura sansa pentru ca niste pusti de exceptie sa poata sa meraga in conditii decente .
              Sunteti asteptati cu mult drag si multa veselie!

4 comentarii:

  1. Tks de informatie! Anunt si eu pe cei din Cj... daca nu stiu deja... :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
  2. Luni, în Școala altfel, i-am dus pe elevii mei la spectacolul ”profesorului de joacă”. E un om excepțional, care m-a impresionat de prima dată când l-am văzut. Abia aștept să ajungă iar în Constanța!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur pentru voi ca l-ati avut in saptamana altfel.
      Si la noi ajunge destul de rar pentru cat de multi oameni ar vrea sa-l vada.

      Ștergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.