vineri, 17 aprilie 2015

Jurnalul unei femei simple


Pentru astăzi (data/ora)... vineri, 17 aprilie.
Afară ... e o zi insorita, desi pe la noi diminetile sunt reci si bate inca destul de tare vantul.
Mă gândesc ... că pentru mine ziua de astazi, Izvorul Tamaduirii, e o zi cu totul speciala. E ziua in care am nascut-o pe Georgia. 
Chiar daca data Pastelui se schimba si prin urmare si data acestei sarbatori, ea are un loc aparte in inima mea.
Din locurile de unde învăţăm ... din bucuriile si necazurile fiecarei zile.
Sunt recunoscătoare pentru că...  am avut multe momente frumoase in vacanta aceasta si cu totii ne-am simtit bine, ne-am odihnit si relaxat.
Din bucătărie...  multe, multe bunatati specifice Pastelui, dar si urzici, de la care m-am intepat suficient cat abia sa pot apasa cu degetele pe tastatura.
Cu ce sunt îmbracată...  inca in pijamale, dar voi remedia lucrul acesta in 2 minute, ca fetele deja sunt gata de biserica, numai eu ma mai codesc pe aici :).
Citesc...  o carte motivationala.
Ceea ce astept (sper) ... să am o săptămână  la fel de uşoară şi de plăcută si cand incepe lucrul.
Ce mai meşteresc... tot felul de lucrusoare.
Ascult... cum canta fetele un cantecel improvizat de ele.
În casa... e un moment de tihnă.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... din perioada asta e să ma dau in leagan.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... nu prea ne-am facut. Cred ca e primul an in care vom rata cursa pentru copii din cadrul Maratonului International de la Cluj, dar nu avem ce face, asa s-au legat lucrurile anul acesta.

iar mai multe despre ale noastre puteti vedea pe un taram cu vise si visuri.
Idee preluată de la Corcodusa
                                                  Un weekend frumos să aveţi şi...
                                                           sarbatori cu bucurii!

9 comentarii:

  1. Pai oare rasul si ghidusiile Georgiei nu-s terapie , nu-s hrana pentru suflet !?...Eu zic ca sunt ! Sa-ti dea Domnul o saptamana calma si plina de frumos !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa nu fie, draga Gabriela, desigur ca sunt.... Ne bucuram de toate!
      O saptamana minunata si tie!

      Ștergere
  2. Atunci este intr-adevar o zi fooooooaaaartteeeeee speciala!!!!! :) Un weekend placut! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
  3. :) sa aveti un sfarsit de saptamana minunat si o saptamana usoara si insorita:* si eu ma voi duce maine la vanatoare de urzici din pacate doar in piata la cat de negri sunt norii care se aduna...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, acum ploua marunt, dupa ce toata noaptea a tot plouat, asa ca soarele mai asteapta, deocamdata :)

      Ștergere
  4. Noi avem urzica in ograda plantata pentru sucurile verzi, dar si pentru o tocanita, chear daca ploua avem acces la ele dar cine sa le stringa cind pisca asa de rau hahaha O saptamina minunata sa aveti

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.