duminică, 1 martie 2015

Jurnalul unei femei simple

Pentru astăzi (data/ora)... duminică, 1 martie 2015.
Afară ... este frig şi mohorât. Nu e destul de dimineaţă încât să iasă soarele şi se vede că a plouat astă-noapte. Dar suntem optimişti, sperăm la o zi superbă!
Mă gândesc ... că a venit primăvara şi eu tot răcită sunt. A nu ştiu câta oară. De fapt, nici nu mă mir. Nu ştiu cum e situaţia prin oraşele voastre, dar aici la noi au fost şi câte 12-14 copii la şcoală dintr-o clasă întreagă. Restul stau acasă, răciţi cobză.
Din locurile de unde invatam ... din modestie, din simplitate, din tradiţie. Chiar am auzit zilele trecute un citat care mi-a mers la suflet: "E foarte simplu să fii fericit, dar este foarte greu să fii simplu." (Rabindranath Tagore)
Sunt recunoscătoare pentru că...  a venit primăvara!!!!
Din bucătărie...  nu prea am avut timp de mărţişoare dulci, ci doar mâncare obişnuită, de post pentru noi, iar pentru fete am mai făcut câte un orez cu lapte, câte o supică cu cărniţă, nimic deosebit :).
Cu ce sunt îmbracată...  pijamale comode.
Citesc... Gary Chapman, Iubirea ca un mod de viaţă.
Ceea ce astept (sper) ... să am o săptămână uşoară, cea care a trecut a fost plină de simulări la clasa a VIII-a, iar cineva, nu spun cine, a mai trebuit să corecteze simulările. Săptămâna aceasta e plină cu simulări pentru clasele a XI-a şi a XII-a. Deci, altă distracţie :))))
Ce mai meşteresc... mărţişoare şi alte minunăţii. La capitolul ăsta, promit să vă ţin la curent.
Ascult... cum sforăie cea mică.
În casa... e un moment de tihnă şi odihnă, fetele încă dorm, deşi cea mare a avut grijă să pună ceasul să sune la ora 6.00.Nu întrebaţi de ce, nici măcar în timpul săptămânii nu ne trezim la ora asta.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... în această perioadă este să îmi aleg o babă, adică una din primele 9 zile ale lui martie şi să sper că vremea va fi bună, bună.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... am avut o aniversare, finuţa mea cea mică a împlinit 7 anişori, iar astăzi suntem prinşi cu mărţişoarele.
Aici este o imagine (luată de pe net) pe care am gândit să o împărtășesc, că tot e sezonul:


iar mai multe despre ale noastre puteti vedea pe un taram cu vise si visuri.
Idee preluată de la Corcodusa
                                                  Un weekend frumos să aveţi şi...
                                                           1 martie fericit!

5 comentarii:

  1. O primavara frumoasa sa aveti! Cu soare si flori, putin mai este;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim de urare, draga Anca! la fel iti dorim si tie! Sunt convinsa ca vor fi si flori si soare si multe surasuri. Te imbratisam!

      Ștergere
  2. Loredana dragă, o primăvară minunată să aveţi! Minunată ideea cu măr-ţişor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Claudia, la fel si tie si familiei tale!
    Si mie mi/a placut mult ideea cu mar/tisorul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Legat de raceli prea dese, eu mi-am facut cam tot a doua zi o infuzie de ghimbir (o bicatica mica taita marunt peste care am turnat un pic de apa fierbinte) peste care am turnat suc de la o lamaie si de la o portocala. Poti sa mai adaugi ceva apa Eu am avut mereu o cana de 500ml, tot a doua zi. Sanatate

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.