sâmbătă, 28 martie 2015

Conferinta parintelui Necula

          Saptamana trecuta mi-am dedicat o zi pentru bucuria sufletului meu, joia mai precis. Desi eram destul de obosită după o zi plină, am reuşit să merg la o conferinţă a părintelui Constantin Necula. Recunosc că, în parte şi deoarece aceste conferinţe sunt destul de târziu, aceasta a fost de la 8 la 10 seara, că nu am mai fost la o conferinţă de-a părintelui din studenţie. In Biserică l-am ascultat chiar şi anul trecut, tot în postul mare, si tot atunci am mers la o conferinţă de-a părintelui Mihoc, tot de la Sibiu si dumnealui ca şi părintele Necula, dar pentru mai mult nu îmi făcesem timp şi e mare păcat, pentru că e atât de bine şi atât de folositor de fiecare dată când îi aud cuvintele. 
          Ca de obicei, au fost foarte multi tineri, după cum reiese şi din aceasta fotografie pe care am luat-o de pe site-ul Ascor-ului:
 

        Pentru că de fiecare dată când ascult vorbind pe cineva îmi notez ceea ce îmi place şi mă atinge într-un fel pe mine,  scriu şi aici, poate vă este de folos.
Să nu vă încrâncenaţi pe Dumnezeu dacă nu-L cunoaşteţi!
Vocea iubirii nu se confundă cu vocea amorului niciodată.
A posti nu înseamnă a prosti. Fiecare lucru pe care îl mănânci trebuie să crească în tine capacitatea de a nu mânca fraţi. 
Omul care vrea să se mântuiască să ţină de pulpana hainei lui Hristos.
Este lipsit de verticalitate creştină să intri în jocul mediocrului.
Fragilităţile ne unesc.
A fi om nu e un rol.
Sărac înseamnă cel căruia nu-i ajunge ce are.
Eu nu sunt ardelean fără maghiar şi german lângă mine.
Te căsătoreşti când conştientizezi că celălalt îşi este partener de mântuire.
         Astea sunt doar câteva frănturi, conferinţele părintelui se găsesc şi pe net, pentru cei ce sunt dornici de mai mult.
          Bucurii multe să aveţi!
 

4 comentarii:

  1. Ce norocosi sunteti acolo in Cj! Si eu sunt fan P Necula! Apreciez mult faptul ca aceste conferinte sunt inregistrate! Un weekend frumos! Doamne ajuta! Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana, si eu ma bucur ca sunt inregistrate. Desi stam intr-un oras in care chiar se intampla lucruri frumoase, nu totdeauna avem timp sa ajungem la ele.

      Ștergere
  2. Si sotul meu a fost la ultima conferinta a Parintelui la Iasi. Mi-a spus ca nici nu a apucat sa-i vada fata. A fost atit de multa lume in sala si pe holuri, incit organizatorii s-au vazut nevoiti sa puna o boxa in afara salii de conferinta sa-l asculte toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant. Lumea e fascinata de cuvantul lui. Stiam ca a fost de curand la Iasi si la Botosani si ma bucur sa aud ca a avut atat de mult succes.

      Ștergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.