duminică, 29 martie 2015

Batistute magice

         Am tot amânat sa va arat nişte batistuţe magice. Ei, nu sunt chiar magice, dar sunt destul de interesante pentru copii.
         Prosopelele, cum le numesc fetele mele, sunt foarte micuţe la început, împachetate foarte compact în diferite forme geometrice. Noi le-am găsit în formă de pătrat, stea, pentagon neregulat. Cele in forma de patrat le-am avut mai demult, când era Paula foarte mică, iar imaginile erau cu Albă ca Zăpada şi Aurora. Acestea de acum sunt cu răţuşte şi îngeraşi.
 
 

 apoi cresc  şi se desfac pe masură ce sunt băgate în apă
 



        Iar la sfârşit se pun la uscat şi sunt numai bune de şters la năsuc fetiţele jucăuşe sau băieţeii năzdrăvani, că am văzut/ dat în dar şi varianta cu piraţi.

 
Dimineaţă a început jocul:
- Bună dimineaţa, doamnă îngeraş!
-Bună dimineaţa, domnule raţă!
Sunt convinsa ca există tot felul de modele, dar noi doar pe astea le-am avut.

3 comentarii:

  1. Ce faine sint! De unde le aveti? As vrea sa cumpar pentru copilasii nasilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cele cu printese le-am gasit acu cativa ani intr-un magazin chinezesc, dar cu toate astea erau mai calitative decat cele de acum care sunt de la dm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu de la ei le-am cumparat, ci prin alta filiera, dar stiu ca de acolo provin si ca ei au precis, ca am vazut recent in magazinul lor.

      Ștergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.