luni, 10 noiembrie 2014

Noiembrie, luni...

 "Noiembrie , substantiv = A unsprezecea lună de oboseală."  Ambrose Bierce
Astăzi a fost o zi superbă de noiembrie, cu soare mult şi multă lumină, iar de la fereastră a părut chiar mai frumoasă de cum a fost.
Astăzi mi-am făcut o botină nouă, albă, frumoasă. Încă mă obişnuiesc cu ea.
Bucătăria e plină de struguri, prune, mere, gutui parfumate şi multe mandarine. Imi place amestecul acesta de: toamna şi iarna coboară-amândouă...
Mi-ar plăcea tare mult să reuşesc să fac zilele astea ceva de genul acesta

dar deocamdată nu-mi fac multe planuri, că mai mult trebuie să stau cu piciorul întins şi nici nu m-am învăţat încă să ţopăi cum trebuie.
Dar progresez...

Zile cat mai insorite!

8 comentarii:

  1. Oh, îmi pare rău de nou botina din dotare... Sănătate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai de ce. Chiar daca nu mi s/a mai intamplat niciodata, asta e, exista un timp pentru orice...

      Ștergere
    2. Atitudine ce denota optimism, bravo! :)

      Ștergere
  2. Ioiii, ce neplacut! Insanatosire rapida si daca tot stai,inseamna ca te apuci de ornamente pentru Craciun,hihihiii!Pup dulce fetele !

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.