sâmbătă, 13 septembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

                                                 ♥ Pentru astăzi...
                              13 septembrie 2014, sâmbătă, ultimul weekend de vacanţă.
                                                          ♥  Afară...
e foarte plăcut. E un soare blând şi o lumină mierie care inundă totul şi ne învăluie pe toţi.
Mă gândesc ...
că a trecut vacanţa ca un vis, de luni gata, începem şcoala, elevi şi profesori deopotrivă.
Sunt recunoscătoare...
pentru că am adunat multe amintiri frumose.
Din bucătărie...
multe mere transformate în compot.
Ce mai mesteresc/creez...
în continuare nimic, dar când ne apucă talentul, promit că vă informez.
Sunt îmbrăcată cu...
o rochiţă neagră.
  Citesc...
Mamele unor oameni faimoşi.
Sper...
  să avem o seară frumoasă, că imediat vom ieşi la plimbare, sunt Zilele recoltei la Cluj şi chiar Festivalul Internaţional de gătit în aer liber.
Abia aştept să...
treacă primele săptămâni de şcoală cu bine.
Am învăţat...
că nu trebuie să îmi fac planuri. Viaţa are grijă să le rânduiască pe toate cum vrea ea.
Prin casă...
am început deja cu căteva decoruri timide de toamnă. Abia aştept sezonul dovlecilor şi al castanelor, să ne dezlănţuim mai mult.
Săptămâna aceasta...
am început radioterapia şi am participat la un proiect tare drăguţ: Uită o carte, iniţiat de cei de la Bookletta. Ideea e să uiţi undeva o carte, unde să fie găsită de cineva şi citită. Eu am "uitat" in diverse locuri nu una, ci mai multe cărţi. În primele pagini am pus un biletel cu mesajul: Acestă carte este "uitată" special pentru tine, cel ce o găseşti. Spor la citit!  Am trimis în lume Idiotul de Dostoievski, O călătorie spre centrul pământului şi Goana după meteor de Jules Verne şi chiar un Ghid de detoxifiere, toate nou-nouţe. Sper să işi găsească cititori dragi şi să nu ajungă orice altceva.
Unul din lucrurile mele preferate...
  statul la poveşti...
Câteva planuri pentru zilele următoare...
să particpi la toate festvivităţile, ale fetelor şi ale mele, să particip la şedinţele aferente....
 O fotografie pentru voi...
acestă  imagine mi-a amintit că atunci când eram mică la bunica mea la ţară ne spălam în fiecare dimineaţă într-un lichean asemănător, doar cu smalţul într-o stare mai bună, pus pe un livor cam ca acesta, doar, cum spuneam, mai bine întreţinut. Deh! nostalgiile...


Mai participă la acest proiect:
şi Niko
O săptămână cât mai frumoasă să aveţi!
    

10 comentarii:

  1. Mult succes in noul an scolar si tie si fetelor tale frumoase!
    Si eu "am uitat" odata o carte pe o banca in parc. Eram singura si tocmai o terminasem si imi placuse atat de mult, incat am vrut sa o impart cu cineva. Sper sa fi nimerit pe maini bune si iubitoare de lectura.
    Da, da, Da! Lighean din ala aveam si eu la bunica. Ce bine ca mi-ai amintit de el! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi in lighean de ala framintam de piine, cite doua pentru un cuptor maaaaare, am trecut asta vara si noi pe la cluj, chear am stat citeva zile, mia placut orasul si bisericuta la care mergeam. O toamna cu evenimente numai frumoase si placute va dorim, imbratisari draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. mult succes cu radioterapia!
    Sa ai parte de o toamna frumoasa, alaturi de minunile tale.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca voi imprumuta si eu ideea de a "uita" carti, chiar daca ma sperie mult ideea ca nu vor fi bagate in seama si vor ramane uitate :D
    O toamna minunata va doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!Chiar daca nu-ti prea scriu,mai citesc din cand in cand pe aici.
    Si eu tin minte zilele copilariei cand ne spalam la lighean si de Paste ne punea in cana de spalat un ou rosu in apa.
    Faina initiativa cu cartile "uitate",imi place si as vrea sa o aplic si eu...tu pe unde ai mai lasat in afara de banca din parc?
    Chiar as vrea sa ne spui cum a fost cartea pe care o citesti acum.
    Sper ca ati avut o seara relaxanta la Zilele Recoltei!
    Buna idee cu merele in compot,tot am primit si eu azi cateva.
    Succes in anul nou scolar!
    Iti doresc sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iuliana, si eu am sperat sa nimereasca pe maini iubitoare si protectoare. Sper sa fi fost asa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Taniusa, o toamna frumoasa si tie, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cristina, e adevarat ca te poate speria sa o lasi acolo singura, dar ne tot gandim la bucuriile viitoare si asta e mai puetrnica decai spaima.

    RăspundețiȘtergere
  9. Gianina, ma bucur mult ca ma citesti si te mai astept cu mare drag, oricand, aici, sa mai povestim una/alta.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.