sâmbătă, 8 martie 2014

Tu esti, mamă!


10 comentarii:

  1. La multi ani! La multi ani fericiti mamico! Te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mereu am iubit aceasta sarbatoare si mereu am asteptat-o cu drag, mereu am bucurat-o pe mama cu surprize placute... ce copilarie, ce momente, ce sentimente, ce amintiri placute!!!
    Felicitari maxime tie mamica deosebita si cu mult curaj!
    cu mult drag,
    Liuba
    xxx

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani frumosi draga mea Loredana, nu stiu de ce dar mi-au dat lacrimile citind poezia:*

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, Loredana!
    Sa ai o primavara cu soare in suflet. O mare imbratisare pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi mie mi-au dat lacrimile citind această poezie.
    La mulţi ani, mămică dragă şi bună!
    O primăvară superbă aşa cum meriţi!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de frumoasa si cat adevar ! Multumim Anca. Esti o mama unica! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulţi ani, Loredana! Ajutor în toată vremea de la Bunul Dumnezeu şi îngeri păzitori puternici !
    Îmbrăţişări dragi!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani fericiti si impliniti si voua, fete frumoase si generoase! Sa fiti fericite si iubite, dragele mele dragi!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani!!!Multe flori,zambete si iubire.
    poezia a fost ceva de vis...Multumim.este superba!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.