marți, 25 februarie 2014

Ce ai face dacă aş muri?

Un banc pentru voi, pentru că e marţi, pentru că au trecut cele 3 ceasuri rele, pentru că am început o nouă cură de chimio şi nu am murit, deşi acum o săptămână credeam cu totul altfel... Aşa că merită să ne descreţim frunţile.

- Draga, a intrebat nevasta. Ce ai face daca as muri?
- Ei, draga, as fi foarte nefericit,  a raspuns soţul. De ce intrebi asa ceva?
- Te vei recasatori? a insistat nevasta.
- Nu, bineinteles ca nu, draga, a spus sotul.
- Nu-ti place sa fii casatorit? a întrebat nevasta.
- Bineinteles ca-mi place, draga, a spus el.
- Atunci, nu te vei recasatori?
- Bine, a spus sotul. Ma voi recasatori.
- Da? a spus nevasta, aratand un pic ranita...
- Da, a spus sotul.
- Vei dormi cu ea in patul nostru? a întrebat nevasta dupa o lunga pauza.
- Ei bine, da, cred ca da, a raspuns sotul.
- Inteleg, a spus nevasta indignata. Si o vei lasa sa-mi poarte hainele?
- Cred ca da, daca ar vrea, a spus sotul.
- Intr-adevar, a spus nevasta cu raceala.
- Si vei inlocui fotografiile cu mine cu fotografii cu ea?
- Da. Cred ca ar fi un lucru corect.
- Chiar asa? a spus nevasta batand din picior.  Si cred ca o vei lasa si sa joace cu crosele mele de golf.
- Bineinteles ca nu, draga, a spus sotul. Ea este stangace..

11 comentarii:

  1. Draga mea,
    Iubesc umorul negru, mai, mai!
    Te imbratisez!
    Stefi

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu câtă plăcere am citit bancul şi mi-am descreţit fruntea, găsindu-te bine, liniştită şi cu chef de bancuri.
    Chiar că umor negru, dar amuzant. Te îmbrăţişez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare bancul ;)) Mă duc să îl spun şi soţului. Te pupăcesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, fetelor, umorul nu m-a parasit, nici cel negru, nici cel mai colorat...
    bancul i l-am citit si eu sotului si s-a distrat si el copios.

    RăspundețiȘtergere
  5. Loredana, fa-te bine! Bancul e intr-adevar haios! Pupic!

    RăspundețiȘtergere
  6. Te imbratisez si eu drag. Sper sa ma fac bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Of, da, am si eu un zambet, ti-l ofer tie tot, de situatii din astea tare as vrea sa nu dau in viata!


    o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Amuzant...
    Sanatate multa iti doresc'

    RăspundețiȘtergere
  9. Multa putere in continuare draga mea. Sa te faci bine.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.