duminică, 5 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple

Astăzi... 5 ianuarie, seara târziu.
Afară ... Nu e foarte rece, dar e umed şi posomorât, la un moment dat chiar ploua.
Mă gândesc... că mâine deja ne împrăştiem ca puii de potârniche, fiecare pe la munca cui ne are.
Locurile de unde învăţăm ... din mii de locuri...
Sunt recunoscătoare pentru... toate momentele pe care le-am petrecut şi toţi oamenii pe care i-am avut mereu alături în toate zilele acestea şi nu numai...
Cu ce sunt îmbrăcată ... în pijamale.
Citesc... o carte cu diete dăruită de o prietenă şi Filocalia, de la altă prietenă dragă.
Ceea ce aştept ... un an bun. 
Ce mai meşteresc ... nimic zilele astea, că tot dintr-o sărbătoare în alta am dus-o.
În casă... fetele dorm, li se aude respiraţia regulată, iar soţul nu ştiu ce împachetează pentru mâine.
Din bucătărie...miroase a pizza cu fructe de mare. Ah! si eu sunt cu dieta. :(
Unul dintre lucrurile mele preferate ... din perioada asta, e să privesc luminiţele bradului. Nu mă mai satur de "activitatea" asta.
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:
şi un citat, care deşi e vechi de mai bine de două mii de ani, e tot actual:
„Alergăm după fericire până departe, fie pe mare, fie pe uscat. Dar fericirea e aici, aproape.” — Horaţiu

Idee preluată de la Corcodusa
Mai participă la acest proiect:
O săptămână uşoară şi frumoasă să aveţi!

6 comentarii:

  1. O săptămână ușoară să aveți și voi! Să auzim doar de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un start usor sa aveti, fiecare in activitatea lui!
    Pizza cu fructe de mare...mmm...si eu sunt, sau ar trebui sa fiu la dieta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria, o săptămână uşoară şi tie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iuliana, of, dieta bat-o vina... fiecare cu ofurile lui.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anca, o saptamana minunata si tie, frumoaso!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.