marți, 8 octombrie 2013

O zi cu soare


"Dragostea adevărată este ca o fereastră deschisă în noaptea întunecată.
 Dragostea adevărată este liniște intensă". Giuseppe Ungaretti


        Astăzi am avut o zi tare plăcută. Poate mi s-a tras şi de la soarele care a făcut să fie o zi călduţă şi luminoasă de octombrie, nu ştiu, dar sunt într-o dispoziţie tare iubitoare.
         Ăsta e octombrie pe care l-am aşteptat şi mă bucur că a venit, că mai aveam un pic şi scoteam geaca de iarnă.
        La voi cum e? Aveţi soarele dorit sau a dat deja zăpada peste voi?
       

4 comentarii:

  1. Si la noi sunt in sfarsit zile frumoase si calme de toamna. Exact cum imi place :)
    Zile minunate sa ai, Loredana!

    RăspundețiȘtergere
  2. E cald si frumos si o lumina de miere, calda si exploziva. E minunat:) O toamna plina de zile pline de soare sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  3. La fel si voi, fete frumoase, sa va bucurati de soare si de toamna asta aurie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu sentimente de iubire, ador soarele si inima imi e mai plina de draoste atunci cind ma lumineaza soarele...
    Multa caldura si dragoste va doresc!
    Pupici
    xxx

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.