marți, 23 iulie 2013

O gluma istorica

          În anul 1831, zugravul Marin Tudose a refacut pictura bisericii Sf. Mina din Craiova. Pentru justificarea cheltuielilor şi plata cuvenita, zugravul a întocmit urmatoarea lista de lucrari efectuate:
1.      Am pus coadă nouă cocoşului Sfântului Petru si i-am îndreptat coada;
2.      Am legat pe cruce pe tâlharul din dreapta şi i-am pus deget nou;
3.      Am pus o aripă Arhanghelului Gavriil;
4.      Am spălat pe servitoarea lui Caiafa si i-am pus roşu pe obraz;
5.      Am reînnoit cerul, am adaugat doua stele si am curatat luna;
6.      Am reparat haina Sf. Anton si i-am pus doi nasturi la antreu;
7.      Am înroşit focul din iad, am pus o coada lui Lucifer şi i-am ascutit unghiile;
8.      I-am pus curea noua la traista fiului lui Tobias care calatoreşte cu îngerul Gavriil;
9.      Am spălat urechile măgarului lui Avesalom si l-am potcovit;
10.  Am smolit Arca lui Noe si i-am pus colac de salvare;
11.  Am albit barba Sf. Nicolae;
12.  Am ascutit sulita Sf. Gheorghe si am înverzit coada balaurului;
13.  Am spalat rochia Sfintei Maria.

4 comentarii:

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.