joi, 30 mai 2013

The Versatile Blogger Award


... primit ieri de la Taniusa, căreia îi mulţumesc că s-a gândit la mine.
Regulile nu sunt complicate, cam ca la fiecare premiu virtual. Una dintre ele e să spui persoanei care te-a nominalizat, 7 lucruri despre tine.
Cum scriu deja de câţiva ani cu sufletul la vedere, nu ştiu dacă mai am enigme, dar încerc să satisfac cerinţa:
1. Îmi place să gătesc, chiar dacă nu de nivelul celor de la Masterchef.
2. Apropo de Masterchef, i-am pierdut finalul (şi sezonului acesta), aşa că am rămas cu ceva nelămuriri.
3. Îmi place dulceaţa de căpşuni, cireşe amare şi de nuci şi încă nu am făcut niciun fel anul acesta.
4. Din când în când scriu poveşti pentru copii.
5. Visez la o casă pe malul mării, că tot e sezonul.
6. Iubesc ploile, iubesc cu patimă ploile...
7. Sâmbătă am întâlnirea de 10 ani de la terminarea facultăţii. Abia aştept!
Următoarea regulă spune să selectez 15 bloggeriţe,  cititoare mai vechi sau mai nou descoperite, care îmi plac. Problema e că mie îmi plac foarte multe şi apreciez munca tuturor, dar mă supun regulii. Norocul meu că sunt destule lepşe şi premii, încât să ajung să amintesc pe fiecare.
Prin urmare, aşa ca la orice festivitate (că tot e sezonul lor), premiul merge la:
 VienelaAnca din căsuţa de poveste, Nicol, Iulia, dulcea Carolina, Catrinel, Iuliana cea călătoare,
Ana, un mic Pusicel aflat la aniversare, Marilena, Oana şi ale sale comori, KaBea,
Cecilia, Maria, Mari, Corina, Liliana, Martha,
Mariana, Madi şi, nu în ultimul rând, la Liuba.
Si dacă tot v-am dedicat un premiu, eu zic şi să ciocnim o cupă împreună
Un weekend frumos vă doresc!
 

23 de comentarii:

  1. Lore, acum am venit de la munca si tare bine mi-a prins un pahar racoritor cu capsuni. Am sirop si ma duc sa-mi fac unul ca mi-ai facut pofta.
    Si multumesc pentru premiu! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc că te-ai gândit la mine, dragă Loredana!
    Revedere şi petrecere minunată sâmbătă! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mmm ce frumos si placut!
    Imi dau seama cit de fericita poti fi ca iti vei intilni colegii hehe...
    Zile frumoase cu ginduri alese.
    xxx

    RăspundețiȘtergere
  4. Loredana multuemsc pentru premiu! Si eu tot sambata am intalnireaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  5. Corina, stiam eu ca iti va prii.

    Mariana, cu multa placere si mult drag.


    Liuba, multumesc. Si eu imi doresc la fel.

    Anca, atunci sa va petreceti frumos si voi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos,Loredana!Revedere frumoasa maine!Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Oh, îți mulțumesc din suflet, Loredana! Mă simt așa fericită...
    Te pup cu drag! Mii de îmbrățișări îngerașilor tăi! O zi frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Spre rusinea mea, abia acum iti vad fetitele in poze. Sunt dulci si par a fi tare cuminti!
    Saru-mana pentru premiu, ma simt onorata! Unde pot vedea povestile scrise de tine?

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc pentru premiu!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc de premiu si poate asa am sa reusesc sa ma mobilizez sa scriu ceva, ca n-am mai apucat de mult !
    Distractie placuta la intalnire, sa stralucesti ! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc! Cum am un pic mai mult timp il iau. :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Oana, Multumesc, Sa fie!

    Maria, printeso, si noi te imbratisam cu tot dragul.

    Vienela, fetele sunt destul de cuminti. Nici chiar exagerat de cuminti, ca doar sunt copii :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Martha, cu placere.

    Ka Bea, Multumesc pentru urare.

    Catrinel, vezi tu cum te imparti, stiu ca acum e o perioada destul de solicintanta.

    RăspundețiȘtergere
  14. multam fain, Loredana!
    imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  15. acum am ajuns pe la voi fetele mele cucuiete, va multumesc mult pentru premiu, cand am sa am timp promit sa onorez si leapsa.va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc pentru premiu, Loredana! O sa-i dau curs cat de curand. Tocmai ce-am debarcat :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Iti multumesc pentru premiu;am facut-o de cum l-am primit....dar pe postarea mea;inca nu stiu sa adug numele persoanelor nominalizate;poate ma ajuti cu un raspuns!

    RăspundețiȘtergere
  18. Iuliana, bine ai revenit.

    Nicol, cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  19. Tu esti o draguta si o dulce Anca! Cat despre leapsa.. stii cum sunt eu... blogul nu-mi permite sa raspuns la mesajul tau.... cred ca ma voi reprofila.. hihi.... despre mine pot spune ca imi doresc 7 zile de somn la malul marii ... fara teme si mofturi de la fete :)
    Cum a fost sambata?\Pup

    RăspundețiȘtergere
  20. multumesc frumos si imi cer scuze ca abia acum am ajuns sa iau premiul si leapsa :) Pupici si we placut!

    RăspundețiȘtergere
  21. Tii ce cupe apetisante!
    Multumesc pentru ca te-ai gandit la mine, ma simt onorata si... bucuroasa!
    Multa sanatate si dupa ce ma mai linistesc iti voi raspunde la intrebari. :)

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.