miercuri, 15 mai 2013

La generaţii noi, caiete noi

         In clasa scolariţei mele, majoritatea copiilor au scris Moşului, Iepuraşului, Zânei Măseluţe sau cui au dorit ei, că îşi doresc tablete. A mea deocamdată are gânduri mai prietenoase cu bugetul familiei şi nu a cerut aşa ceva. Dar fiindcă mama ştie că totuşi nu e imună la ispita gadget-urilor, cred că a dibuit ce îi va merge la inimă.
          Cei de la Rechizitelemele.net au adus în colecţie caietele Skag AR, noul trend în materie de rechizite pentru copiii mileniului 3. Sunt nişte caiete fabuloase, care prind viaţă sub ochii noştri. Caietele sunt dictando, A4, cu 60 de file, au spiră metalică şi coperta din carton. Aplicatia necesară pe telefon sau tabletă se descarcă gratuit. Apoi se poziţionează deasupra caietului şi gata... magia poate începe.
          Ceea ce pentru generaţia noastră era de domeniul SF-ului, pentru generaţia puilor noştri a devenit ceva real, după cum puteţi vedea.

         Cu acest articol mă înscriu în campania Blogal Initiative de testare a caietului Skag AR. Abia aştept să văd reacţia şcolăriţei. Eu sunt nerăbdătoare, darmite ea...
        Voi aţi văzut până acum asemenea caiete? Cum vi se pare ideea?



5 comentarii:

  1. Mi-a zis azi o cititoare ca-s depasita rau pentru epoca asta, dar n-am crezut-o :)) Uite ca a avut dreptate!
    Nu pricep nici ce se intampla acolo, nici cum se intampla, nici la ce ii foloseste copilului. Dar de palcut sunt convinsa ca o sa-i placa la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta cu folositul e mai complicat de explicat, intr-adevar :)))) Daca tot ce ar fi lumea asta ar fi si folositor, tare bine ar fi.
    Noi intai asteptam sa testam caietul si apoi iti explicam la ce foloseste, exceptand incantarea maxima, bineinteles :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana la urma daca aduce o bucurie copilului, se cheama ca e folositor, nu? :)

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.