duminică, 21 aprilie 2013

Campioanele mamei

          Din când în când, la răstimpuri hotărâte de oameni şi îngăduite de Cel de Sus, au loc şi în acest orăşel al nostru, altminteri destul de liniştit, evenimente frumoase, demne de ţinut minte. 
          Unul dintre ele: Maratonul Internaţional Cluj.
          Evident, noi nu am participat la maraton, nu avem chiar aşa o formă de bună. Nici măcar la semimaraton nu ne-am încumetat şi nici la crosul oferit de o bancă celebră a oraşului şi a ţării. Mă rog, la nimic la care trebuia să alergi exagerat de mult, v-aţi prins voi.
          Nu, noi am fost viteji la crosul de copii organizat de Cora, nu de alta dar erau de parcurs doar 2 km.
         Pozele mele încă nu am reuşit să le descarc, de altfel nici nu am făcut prea multe că eram prinsă în vârtejul evenimentelor. Am tot căutat poze pe net, dar nici urmă de aşa ceva, deşi erau sute de fotografi cu tot felul de aparate care de care mai sofisticate; dar poate şi ei ca şi mine nu au izbutit încă să ajungă la ele.
         Oricum, din cauză de domn primar participant la cursa de cros, toată presa a avut subiect de disecat, prin urmare copiii au rămas total în umbră. Cum nu am avut inspiraţia de a participa la cursă cu domn primar, ia fotografiile de unde nu s-a obosit nimeni să le posteze.
        Totuşi am găsit această fotografie
         Dacă faceţi abstracţie de toate personajele centrale, undeva foarte în spate, cu tricou maro, sunt eu cea care aleargă. Punctul aceala foarte micuţ care se vede lângă pantalonii mei, e Georgia. Şi nu, nu am fost chiar ultimele :)
         Acum mama are doi pui obosiţi care dorm şi două medalii aşezate frumos pe etajeră.
         O săptămână minunată să aveţi!

13 comentarii:

  1. felicitari, frumoaselor, pupici :XXX

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari campioanelor! Sunteti sportive adevarate - modeste (stati in spate si-i lasati pe altii sa dea bine in poze). Oricum super! O saptamana plina de bucurie sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari sportivelor medaliate! Frumoase activitate ai avut cu fetele :)
    Auzi la tine "acest orăşel al nostru, altminteri destul de liniştit", daca si al vostru mai e orasel in care nu se intampla nimic...Nu vrei sa stii cum e la Galati. Noi avem impresia ca nici primar n-avem, daramite sa mai oraganizeze ceva!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce dragut! Macar in Cluj s-a organizat maraton. Ne-ar fi placut sa fim in tribune sa va sustinem.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fain! Noi nu ne înghesuim la astfel de activități, dar oricum nu am văzut ceva de genul ăsta pe la noi. Sau poate nu am știut! Mi se pare un lucru foarte bun mișcarea, felicitări sportivelor!

    RăspundețiȘtergere
  6. I am extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your
    weblog. Is this a paid theme or did you modify it yourself?
    Anyway keep up the excellent quality writing, it is rare to see a nice blog like this one
    these days.

    Feel free to visit my homepage :: hip to waist Ratio

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo!cam aşa ar trebui să fie activităţile tutror copiilor.Să îi mai scoatem din casă.

    RăspundețiȘtergere
  8. Revin târziu și cu scuzele de rigoare și spun: La mulți ani Georgia! Să vă fie sănătoasă și ocrotită pentru rugăciunile Sf. Gheorghe!

    RăspundețiȘtergere
  9. Anca, doar ne stii, modeste ca noi, mai rar :))))


    Iuliana, noi de domn primar nu putem sa ne plangem, nu doar ca organizeaza, dar si participa la tot felul de evenimente, in ipostaze tot mai diverse.

    RăspundețiȘtergere
  10. Carolina, data viitoare iti tinem loc :)


    Marilena, multumim mult, in special pentru urare. Esti o dulce ca te+ai gandit la noi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nicol, Multumim.


    Ghinda, profitam si noi cat putem si ii tot scoatem sa se dezvolte armonios.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.