duminică, 17 martie 2013

Stă să plouă cu chiftele

          Da, da, știu, acesta nu este un titlu tocmai potrivit acum când începe postul, dar e titlu de film numai bun de văzut astăzi. De ce astăzi? Să vă spun:
          Stă să plouă cu chiftele e un filmuleț tare frumos, recomandat de văzut cu toată familia, este despre credința în propriile vise, despre perseverență, despre relația dintre copii și părinți, despre dragoste, despre lăcomie, despre prietenie și falsă prietenie. Ce mai: e cu de toate, dar mai ales e cu mâncare. Foarte multă mâncare. Iar astăzi aveți voie la excese, fie ele și vizuale, dar veți vedea că excesele nu duc la nimic bun, deși asta nu cred că e ceva nou pentru nimeni .
          Când eram mică, bunica mea făcea de lăsatul secului colțunași cu brânză, să ne astâmpere dorul până trecea postul. Eu astăzi vă ofer un film cu tot ce vă poftește inima, fripturi delicioase, mic dejunuri zburătoare și feluri principale apetisante, tornade de spaghete și munți de jeleuri, înghețată și bomboane atât de multe încât să nu vă mai trebuiască până la Paște.  

          Vizionare plăcută și post ușor!

8 comentarii:

  1. E în română? Aș vrea să-l văd, dar azi ne-am programat un alt film: Shirley Temple - The little princess

    Post ușor și ție, Loredana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, l-am vazut dublat in forte multe locuri, inclusiv pe youtube.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un film animat reusit cu siguranta placut pentru cei mici dar cateodata si noi cei maturi ar trebuii sa luam aminte din anumite invataturi

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e, si cei mari au totdeauna ceva de invatat sau macar de reamintit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de dragut! Am sa le dau si eu la fete sa vada filmuletul. Coltunasi... hmmmmmmmmm... eu am facut azi clatite!
    Post usor si abia astept sa ne revedem. Macar la Craciun si la Sf. Pasti.

    RăspundețiȘtergere
  6. L-au vazut si copii.E tare amuzant si Ioana, care e langa mine spune ca are si o morala:"Sa crezi in visele tale!"

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, Da. si noi am vazut filmuletul acesta mai demult.
    Si cu umor si cu invatatura :)

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.