sâmbătă, 30 martie 2013

Ghicitori pentru copii

E trimis de Dumnezeu,
E ocrotitorul tău.
Totdeauna ţi-e aproape
Şi în zi şi-n miez de noapte;
Te va însoţi mereu
Şi la bine şi la greu! 
          (Îngeraşul)
E deschisă orişicui,
Este “Casa Domnului”!
         ( Biserica)
Taina-n care omul spune
 câte a făcut pe lume!
         ( Spovedania)
Mama sau bunica-l face,
Îl frământă şi îl coace.
Cu stafide nuci sau mac
Aţi ghicit! E... 
           (Cozonacul)
 Sentimentul cel mai sfânt
Din cer şi de pe pământ.
         (Iubirea)
 De ziua ta tu îl primeşti..
 Oare ce o fi el?
         (Cadoul).
 
 

5 comentarii:

  1. mmm ce mult imi plac... L-am testat pe Sashka meu scump )))) si lea- ghicit pe toate!!!
    Sa aveti un paste binecuvintat!!!
    xxx

    RăspundețiȘtergere
  2. Mereu ne bucuri cu ce scrii Anca. Puoici

    RăspundețiȘtergere
  3. Liuba, m-ai binedispus de dimineata.
    Sashka stie ca sunt pentru copii? :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria, multumesc mult.


    Carol, ma bucur.Imbratisari si de la noi.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.