marți, 26 februarie 2013

Lectura de la sfârșitul iernii

          Socotind după soarele de afară, vremea tot mai frumoasă, hainele tot mai subțiri ale fetelor care umblă vesele pe stradă și ghioceii mari și frumoși din fața casei vecinului (la noi nu cresc că nu ajunge destul soare, noi doar ne bucurăm de cei primiți în dar), încep să am convingerea că primăvara va veni foarte curând și nu doar calendaristic.
          De câteva zile tot fredonez un cântecel: Iarnă, du-te acum cu bine...
          A avut și iarna părțile ei frumoase și nu mă refer numai la Crăciun. Dacă m-am bucurat de ceva cu adevărat, pe lângă zăpadă, a fost vremea  asta liniștită și tihnită în care m-am bucurat de multe lucruri care mi-au plăcut.

          Acum parcă nu mai am atâta astâmpăr să stau în casă, tot îmi caut prilejuri de a ieși pe afară. Dar de citit tot îmi mai fac un pic de vreme, nu de alta dar tocmai am primit azi prima carte din campania vALLuntar. Bineînțeles, o carte cu prințese, vă voi povesti curând despre ea.
          Paula, de cum a văzut-o, a zis:
-Ce bine! O carte cu prințese! abia aștept să văd dacă prințesele astea au un prinț, că atunci...
-Ce se întâmplă atunci?
 -Îl iau pe X (un nume de băiat, evident) de mână și gata, nu mai are încotro, plecăm...
-Unde plecați, draga mamei? întreb mai mult fără voce decât cu voce.
-Nu știu. Să văd ce spun prințesele din carte.
          Vă dați seama ce emoții am și cum citesc. Ah! Sper să nu mă dezamăgească prințesele astea. :) Dacă nici în prințese nu mai poți avea încredere, nu știu zău ce se alege de literatura pentru copii. :)))))
         Voi ce mai citiți? Sau voi sunteți cei ce se plimbă radioși  pe străzile orașului?

10 comentarii:

  1. Draga loredana, eu ma delectez cu cartea Virginiei Satir recomandata de tine acum ceva timp... Invat si descopar multe despre mine insami.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ileana, aia chiar e o carte din care avem ce invata. Lectura placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha, la noi nici urma de soare! Bate vantul, e frig, e cenusiu si rece. Si o s-o mai tina asa o vreme!
    Eu nu mai pot sa am ceva constant de citit, frunzaresc dintr-o carte a Sf. Ioan Gura de Aur despre educarea copiilor (Parintii si educarea copiilor, Ed. Agapis)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am acea carte, Aurelia. Imi place sa o recitesc din cand in cand. Mereu descoper alte sensuri.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara, Loredana; eu am lasat putin deoparte Apostolul Pavel, intrucat au venit cartile de le vALLuntar;asa ca mai citesc cate putin din Minunile Maicii Domnului si uneori, ma apuca 2 noaptea incercand sa termin Regina matasii, ca sa pot pune recenzia pe blog;adevarul este ca poveste e captivanta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna seara, Loredana; eu am lasat putin deoparte Apostolul Pavel, intrucat au venit cartile de le vALLuntar;asa ca mai citesc cate putin din Minunile Maicii Domnului si uneori, ma apuca 2 noaptea incercand sa termin Regina matasii, ca sa pot pune recenzia pe blog;adevarul este ca poveste e captivanta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vreau si eu cartea! Arabela a terminat Fram ursul polar. Acum invatam cantecele de ziua mamei.
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Nicol, ma bucur pt tine.



    Carol, in vacanta ti-o imprumutam si tie, cum ai doua printese e musai s-o citesti.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu trebuie să citesc conspiratorii! Mai bine decât cărțile cu prințese...
    Paula are o imaginație... Să-i spună să-ți zică ea povești din mintea ei!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.