joi, 7 februarie 2013

Campania vALLuntar

          Voluntar sunt de când mă știu, de undeva din clasele primare. În liceu mi-am aprofundat pasiunea, iar în facultate am dus-o la apogeu. Nici acu nu mă dau în lături, recunosc, doar că ocaziile când pot să mă implic trup și suflet sunt tot mai rare. În fiecare an îmi aleg un proiect al meu, de suflet, iar mai apoi văd eu ce se mai ivește.
          vALLuntar însă încă nu am fost. Anul trecut nu am reușit să mă mobilizez la timp și am ratat campania editurii ALL și tare rău mi-a părut. Așa că anul ăsta abia am așteptat să înceapă.
          Regulamentul nu e deloc complicat, intrați și vă elucidați. Aveți timp până pe 17 februarie să vă înscrieți; cărțile sunt pentru toată lumea și pentru toate gusturile.
          Eu m-am înscris deja, am aflat și titlurile care îmi vor fi trimise. Abia aștept să le citesc și să vă povestesc și vouă despre ele. La fiecare 15 comentarii pe care le voi primi, o echipă inimoasă va planta un copăcel. Nu vă faceți griji, vă voi stresa la timpul potrivit! :)
          Spor la citit să aveți!


6 comentarii:

  1. Abia astept sa vad ce carti ai ales...

    RăspundețiȘtergere
  2. Off, eu nu pot participa, nu am un an de blog. Le-am trimis un e-mail, poate ii induplec. Dar chiar daca nu, voi comenta intens la cat mai multe recenzii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bfta multa iti doresc. Dar daca nu-i sa fie, te asteptam cu drag la comentat. Ne comentam unii la altii pana facem de-o padure. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulumesc de sugestie;chiar nu stiam de aceasta campanie.Voi intra pe regulament si sa vad daca sunt acceptata si primesc ceva de citit...

    RăspundețiȘtergere
  5. Loedana, te rog, ajuta-ma sa ma inregistrez la campania vALLuntar;am citit regulamentul si am dat acolo numele si adresa de e-mail, dar nu stiu daca in asta consta inregistrarea;nu am primit nici un raspuns si nu stiu daca e suficient.Astept indrumarea ta multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Doar un email trebuie sa trimiti in prima faza. E suficient. Dar trebuie sa ai rabdare cateva zile, iti dai seama ca probabil primeste sute de mailuri. Daca pana la mijlocul saptamanii nu primesti nici un raspuns, mai insista, nu e nimic rau in a insista, la urma urmei e pentru un scop bun.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.