vineri, 3 august 2012

O leapsa mai complicata


1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award.



2. Spune 11 lucruri despre tine.
:D Nu prea stiu ce as mai putea spune si pe care deja sa nu il stie cei ce-mi citesc blogul de aproape 4 ani 1).  Sunt nascuta in august, prin urmare imediat e ziua mea. :D
2). Sunt optimista, mai mult chiar decat prevede legea, asta dupa ce ani buni am fost super pesimista, chiar personificarea pesimismului as indrazni sa spun .
3). Nu ma dau in vant dupa persoanele cu viziuni extremiste sau apocaliptice, nu cred ca viitorul va fi chiar atat de negru precum cred unii si altii. De cand am copii nu imi permit sa cred asta.
4) .Nu sunt extrem de transanta, nu cred ca totul in viata se imparte in alb si negru; stiu ca viata are o multitudine de culori, tocmai de aceea dupa fiecare furtuna apare curcubeul.
5). Imi place sa am multi prieteni si sa cultiv prieteniile. Oricat as fi de prinsa cu trebuirile cotidiene, ma straduiesc sa vorbesc cu fiecare dintre ei macara o data pe luna, la telefon, pe net sau oricum, daca nu se poate neaparat faţă catre faţă.
6). Sunt ferm convinsa ca un om trebuie sa lase ceva in urma sa, să nu faca umbra pamantului degeaba, cum se spune.
7). Eu si moda suntem doua linii paralele care s-au intalnit in viata. La fel as putea sa spun si despre alte lucruri, cum ar fi sportul de exemplu.
8).Nu beau, nici macar cafea, nu fumeaz, in general nu am vicii costisitoare.
9).Cunosc foarte multe plante medicinale, pe care le culeg in fiecare vara.
10).Nu am obiecte la care sa tin, fara de care sa spun ca nu pot trai, in schimb am oameni...
11). Astazi, cand mezina mea are 2 ani, 3 luni, 3 saptamani si 4 zile, am demarat procedurile de intarcare. Doamne ajuta!
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un nou set de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.
Dat  fiindca am fost nominalizata de doua ori am adunat 22 de intrebari, iar la unele dintre ele am raspuns acum cand am vorbit despre mine. De formulat intrebari nu voi formula, eu am carat aseara nici nu mai stiu cate galeti cu piatra si ma dor mainile de nu mai pot, asa ca din punctul meu de vedere puteti linistiti doar sa spuneti ce lucruri vreti despre voi, dar aveti deplina libertate sa formulati intrebari, daca va face placere.
4. Nominalizeaza 11 persoane(+link) care sa realizeze acest tag.
Nominalizatii mei sunt :
CarolinaCatrinel, Corina, AureliaAnastasia, Cosmina, Diana, Vanesa , Liliana, G  si  Nicol.

5.Mergi pe pagina lor si anunta-i.
 Asa voi face.
6. Nu da tag-ul inapoi.
N-am dat.
Va doresc un weekend frumos si spor la leapsa!

7 comentarii:

  1. Multumesc frumos, Loredana.
    Voi raspunde la provocarea ta, dar pe seara sau maine dimineata.
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu o postare in urma am facut aceasta leapsa si printre nominalizati ai fost si tu :D De data asta zic pas desi a fost foarte faina si mi-a placut. Te pup!
    Catrinel Soricel

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes cu Sebastiana la laptic. Chiar e complicata leapsa.

    RăspundețiȘtergere
  4. cred că sunt retrogradă rău... am întâlnit nu o dată chestia asta şi vă întreb pe voi: ce e aia "leapşa", fraţilor?
    Mă refer în blogosferă, nu altfel..

    RăspundețiȘtergere
  5. Anastasia, nu e nicio graba.

    Catrinel, scuze, nu vayusem, deci aveam 33 de intrebari la care sa raspund.

    Carol, deocamdata merge bine. Sa vedem cum va fi la noapte.

    Rory, e ca si in leapsa reala, cand te atinge, adica cand te numeste cineva, trebuie sa raspunzi. Adica nu trebuie in sens absolut, dar daca iti face placere poti intra in joc.

    RăspundețiȘtergere
  6. o sa incerc,dar din pacate eu nu am 11 prieteni pe blog;din greseala, cand incercam sa-mi dau seama ce se intampla pe la Aspect, m-am introdu pe mine de 2 ori!
    dar voi incerca la cati am!
    unele lucruri imi vine sa le copiez;vre-o 4 subpucte sunt f asemanatoare!si spor la intarcat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nicol, nu cred ca se supara cineva daca dai la mai putin de 11.
    Multumim, suntem in plin proces de intarcare si deocamdata merge binisor.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.