miercuri, 1 august 2012

Echinacea - ajutor

Oameni buni, dragi, deștepți și foarte informați, am nevoie să mă ajutați cu niște informații.
Când, cum și ce se recoltează de la echinacea?
Eu am căutat pe net informații, nu am găsit decât despre tot felul de ceaiuri, dar în toate rețetele  se vorbea despre plantă în starea în care se găsește la plafar sau în farmacii, iar noi, evident, o avem în grădină. Am găsit și câteva rețete de tincturi în care se folosește rădăcina, dar până la rădăcină mă interesează dacă nu se recoltează florile sau frunzele ca la alte plante medicinale.
Știu că e foarte bună pentru creșterea imunității, de aceea vă întreb poate știți ce anume se culege de la ea și cum, că e păcat de frumusețe de tufă să se treacă așa, doar pentru că stăpâna e începătoare în ale echinaceei.
Așa că dacă sunteți mai pricepute vă aștept cu mare drag părerile.
Și, pentru că tot a început ultima lună din această vară, vă doresc un august de poveste!

Un comentariu:

  1. http://www.medicina-naturista.ro/plante/plante-medicinale-de-la-a-la-l/echinacea.html
    In articol ai un pic si despre ce te intereseaza pe tine. Sper sa iti fie de ajutor.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.