Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.

About

miercuri, 8 februarie 2012

Totu-i alb în jur cât vezi


Totu-i alb în jur cât vezi
Noi podoabe pomii-ncarcă
Şi vibrează sub zăpezi
Satele-adormite parcă.
Doamna Iarna-n goană trece
În caleşti de vijelii –
Se turtesc de gemul rece
Nasuri cârne şi hazlii.
Prin odăi miroase-a pâine,
A fum cald şi amărui
Zgreapţănă la uşă-un câine
Să-şi primească partea lui…
Tata iese să mai pună
Apă şi nutreţ la vacă;
Vine nins c-un fel de brumă
Şi-n mustăţi cu promoroacă.
Iar bunicul desfăşoară
Basme pline de urgie,
Basme care te-nfioară
Despre vremuri de-odinioară,
Vremi ce-n veci n-au să mai fie.
(Iarna, Nicolae Labis).

7 comentarii:

Oana Dumitriu 8 februarie 2012, 09:50  

Si la noi,si la noi!
Of,am zis ca nu mai iesim la liman,acum se pare ca lucrurile incep sa se aseze.Grea iarna!

Vilhelm 8 februarie 2012, 10:02  

Frumoase versuri!
O zi excelenta sa ai!
Corner of heaven

adriana 8 februarie 2012, 14:39  

sunt cu ochii cand la versuri cand la zapada de afara; printre randuri, imi place

sakura 8 februarie 2012, 19:07  

"Doamna Iarna-n goană trece.." se pare ca nu prea in goana.. :)
Loredana oare eu am uitat sa-ti spun ca ai o leapsa de la mine?
aici http://dpnori.blogspot.com/2011/12/leapsa-muzicala.html

Loredana 9 februarie 2012, 07:37  

Sakura, nu ai uitat, daca e aceeasi de la inceputul anului. dar pentru ca nu am luat-o la timp , am crezut ca s-a prescris :)

Carol 12 februarie 2012, 04:16  

Ce frumoasa poezie. Aici a nins iar asear... dar cred ca sapt viitoare se topeste. Sa nu raciti.

corina 14 februarie 2012, 10:31  

Atat poezia lui Labis cat si fotografia sunt de poveste...

Multumesc pentru vizita!

Va astept cu drag sa reveniti in casuta mea virtuala!

Blogroll

Copyright ©Loredana

  ©Template by Dicas Blogger.