luni, 23 ianuarie 2012

Zânele primăverii și alte minuni

Știu că încă e iarnă. Îmi amintesc de asta fulgii mari și pufoși care dansează în fața ferestrei, dar cu toate astea vreau să vă arăt niște zâne ghidușe și primăvăratice.
Tabloul e lucrat de bunica și ni l-a dăruit nouă primăvara trecută. Ea a lucrat atât la el, iar mie mi-a trebuit aproape un an ca să mă învrednicesc a-l pune pe blog.



Acesta tot pentru nepoțele a fost lucrat.

Nici așchia nu a sărit prea departe, talentul bunicii fiind preluat și de nepoțică.
Paula a făcut și ea floricele, libelule și fluturași.

Iar aici sunt valuri, rățuște, peștișori și o libelulă rătăcită.

Evident, mica artistă mai are mult până își va șlefui talentul, dar eu mă bucur că îi place și are răbdare să lucreaze cu pasiune.

13 comentarii:

  1. Sunt fantastice tablourile voastre. Felicitari bunicii pentru migala si efort, se vede ca a pus si multa dragoste in zane si flori. Felicitari si micutei artiste pentru vointa si rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim mult!
    Din pacate eu nu sunt asa de talentata, dar ea e mai indemanatica decat mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oo... ce MINUNĂŢII
    SPECIAL de frumoase
    am să-mi permit să împrumut, cu acceptul tău, una şi să o dăruiesc, cu linkul aferent, zilele astea şi celorlalţi prieteni virtuali
    prea sunt frumoase să nu le vadă şi alţii care din păcate nu trec p-aici

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! foarte frumoase si placute privirii! bravo!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase, dragă Loredana!
    O familie de artiste! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase... si talentate.... bunica si nepotica. Felicitari.
    Doar ca pana la primavara mai avem de asteptat:)

    RăspundețiȘtergere
  7. O familie de artiste :) Felicitari si sa ne mai arati si noua minunile scoase din manutele lor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb! Foarte frumos ...ce talentate sunt si nepoata si bunica!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai ce artiste salasluiesc in casa ta!
    Deosebite lucrari...
    Zilele acestea am descoperit si eu aceasta arta dar mi-o place foarte mult iar manutele voastre sunt de apreciat!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumuseti aici la tine.
    Sunteti o familie de artisti
    Nu mi-a venit sa cred cand am citit cuvantul . Toata admiratia. Iar Paula se vede ca isi descopera talentele de mica.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur tare mult ca v-a placut.
    Vom mai posta si altele, acum ca stim ca v[a facut placere sa le vedeti.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.