duminică, 4 decembrie 2011

Paula și ornamentele de Crăciun

Am înscris-o pe Paula la Schimbul de ornamente pentru pomul de Crăciun al copilașilor ortodocși, organizat de Irina.
E a fost extrem de încântată când i-am spus că vom face globulețe pentru brăduțul altor copii și vom pune și noi la rândul nostru în brăduț creațiile altor copilași.
Trebuie să recunosc că mi-a luat mie în primul rând un pic de timp să mă gândesc ce ar fi mai potrivit ca ornament ortodox și care să poată fi făcut cu ușurință de către noi.
Am optat pentru un globuleț din carton pe care am printat imaginea unui îngeraș care ocrotește Pruncul Sfânt.
Ea a fost cea care le-a colorat, folosindu-și imaginația, le-a decupat și urmează să le punem șnurulețul.



Produsul finisat:

Săptămâna viitoare vor lua calea Poștei Române spre intâlnirea cu alți copilași dragălași.

8 comentarii:

  1. Multumim! I-a crescut si nu vrea sa si-l tunda, de frica sa nu-si piarda buclele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru ornament si mai ales pentru idee.
    In aceasta sear am facut si noi bradul iar fetele au fost foarte incantate.
    Paula e o adevarata domnisoara... frumoasa ca si mama. sa aveti o luna frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim mult, draga Carol.
    Si noi am facut in anii din urma bradul in ajunul sfantului Nicolae, dar anul acesta inca nu l-am facut, din cauza unei anume fetite mici. Asteptam sa se apropie Craciunul, sa nu aiba timp sa-l darame de prea multe ori...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos e globul!
    A crescut Paula. Când mă gândesc că-ţi răsfoiesc blogul de când era o fetiţă mică-mică. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari! Munca voastra este la inaltime.
    Si, da Paula e o adevarata domnisoara foarte gingasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Adelina, ne bucuram tare mult ca iti suntem dragi.

    Corina, ne straduim. Da, paula creste si se transforma sub ochii nostri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce scumpa este Paula si ce lucrusoare frumoase faceti!
    Bravoooo!!!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.