vineri, 28 octombrie 2011

Pregătiri de Halloween

Ca mai toată lumea, nu sunt o fană înfocată a sărbătorilor împrumutate, dar de când avem copii, Halloween-ul mi se pare tare simpatic. Văd în el un motiv în plus pentru bucurie și distracție.
Anul trecut ne-am sărbătorit frumos în familia lărgită.
Anul acesta, pe lângă niște placinte și prăjituri cu dovleac, nu am făcut multe pregătiri, în afară de multașteptata pălărie de vrăjitoare.

Întreaga familie a lucrat la ea, în frunte cu tati și Paula.
Am făcut-o din carton și materialul rămas de la o umbrelă veche.

Tot Paula a fost cea care i-a lipit steluțele decupate de ea.

La cât a ieșit de drăguță, era firesc să apară și vrăjitoarele.


Deja avem mai multe comenzi ferme pentru anul viitor, așa că, probabil, ne vom reprofila pentru productia în masă.

Să vă distrați frumos în căsuțele voastre și, de ce nu, să primiți cât mai multe dulciuri!

8 comentarii:

  1. felicitari, ne asezam la coada pentru anul viitor. f frumoasa v-a iesit

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca nu ne-a ciupit dorinta de a sarbatori Halloween-ul, dar cine stie anul viitor? :D
    Foarte reusita palariuta! Micile vrajitoare sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mariana draga, v-am notat :)

    Catrinel, multumim mult de complimente.

    RăspundețiȘtergere
  4. Super idee cu palaria!
    Dar, doar una!!?!! hehehe

    Oricum toamna voastra e frumoasa plina de zambete :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Diana, doar o umbrela stricata am avut momentan. Dar pe viitor ii vom asigura tatei materialele necesare :)

    RăspundețiȘtergere
  6. A iesit o adevarata palarie de vrajitoare. Asta am si eu in plan sa lucrez cu copilul in seara asta, pe langa cele cateva lucrari ce le-am mai facut in aceasta saptamana. Sper sa le postez si eu, astept un aparat foto de imprumut (al meu a decedat de ceva vreme). Asa cum spui si tu, orice sarbatoare este prilej de creativitate si joaca cu cei mici.
    Felicitari pentru ceea ce faci, pentru creatiile voastre.
    vavaly

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte interesant! va urmaresc cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vavaly, multumim tare mult!

    Roxana, sa stii ca si noi va urmarim cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.