luni, 6 iunie 2011

ce mi-a placut astazi


Rasfoind netul in dimineata asta, ca de fiecare data cand doarme micuta si am si eu un moment de respiro, am dat peste aceasta fotografie care mi-a atras atentia in mod deosebit.
M-a impresionat pentru ca, ca si parinti crestini, suntem responsabili a-i invata pe pruncii nostri sa se roage. Iar ei, de obicei, atunci cand se roaga singuri, imita ce au vazut la parintii lor.
Si nu e chiar lucru usor sa inveti un copil sa se roage singur asa de frumos si linistit, cu atat mai mult atat de profund incat intraga sa lume sa se roage odata cu el.
Mie chiar mi-a placut...

8 comentarii:

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.