marți, 24 mai 2011

sambata, duminica, luni...

Sambata...
Am participat, doar cu privirea, la Ziua Europeana Impotriva Obezitatii, unde nu ne-am zbantuit cum faceai cei care aveau o conditie fizica de invidiat, ci doar ne-am lasat masurati, intepati, analizati...
Ne-am plimbat un pic cu fetele, carutul si vreo cinci animalute de plus, prin orasul deja incins de caldura.
Ne-am imbracat in rochita toate trei fetele familiei.
Am constatat ca vara si-a intrat in drepturi depline.
M-am mirat si amuzat in acelasi timp, cand am vazut ca a fost ridicata din centru o masina a Politiei. Poate s-o fi prins si astia intr-un final ca a fost parcata neregulamentar si a incurcat circulatia, cine stie...
Am hranit cu piscoturi, placintele si alte bunatati, porumbeii orasului.
Am impartasit fetita mare la Catedrala.
Am sunat toti sarbatoritii zilei. Bine, nu chiar pe toti, doar pe cei de care ne-am amintit la timp; pe ceilalti ii rugam sa faca cinste mai des cu ocazia onomasticii lor, sa putem avea si noi repere mai clare :)
Duminica...
Am ingrosat randurile celor care au iesit sa stea la iarba verde cu burta la soare.
Ne-am rasfatat la poalele padurii nu cu gratare si mici ci, un pic mai neconventional, cu pizza si cu inghetata de caramel.
Ne-am jucat, alergat, ne-am balacit prin apa.
Ne-am bucurat ca am petrecut impreuna o zi frumoasa.
Am revazut, la ceas de seara, Colectionarul de oase. Superb film! Superba Angelina, orice ar zice clevetitorii...
Luni...
Am fost intampinata cu replica: "Stiai ca Nicoleta (profesoara de dans) m-a pus sa conduc majoretele la serbare?"
Nu stiam ca am fata majoreta, nici nu credeam ca in urmatorii zece ani voi auzi acest cuvant in casa noastra, dar viata e mereu surprinzatoare.
Mi-am revenit repede din extazul ce m-a cuprins vazand demostratia ei de dans, cand am constientizat ca ii trebuie si costumatie de majoreta, ca doar nu danseaza in costumul de Alba ca Zapada.
Am rascolit o jumatate din pod in cautarea cizmuletelor motanului incaltat, care nu intrebati cum, ca nici eu nu sunt deplin elucidata, a cazut in sarcina noastra sa il facem si imbraca, desi fetita noastra face parte din cu totul alta poveste. Dar, stiti si voi, la carnaval lucrurile nu sunt niciodata cum par a fi...
Nu am tuns, nici ieri, putinul par razlet al mezinei, desi e atat de rar si crescut inegal in doar unele parti ala capusorului ei.
M-a apucat nostalgia cand am vazut ca i s-a facut un zuluf, un carliont atat de dragut, desi, cum spuneam, in cea mai mare parte a capului e chelioasa.
Ne-am plimbat, in racoarea inserarii, pe strazile inca neprafuite.
Am simtit parfumul puternic al salcamilor.
Ne-am pregatit pentru o saptamana noua...

6 comentarii:

  1. Ce zile frumoase ati petrecut! Asa sa va fie mereu viata!

    Asteptam pozele cu majoreta! :)))

    Pupam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos!Noi de joi suntem cu febra TOTI am mai ramas doar eu sanatoasa si sper sa raman ca daca ma imbolnavesc eu e jale de ei Ultimul bolnav e sotul care e mai mofturos decat toti copiii impreuna.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wou ce frumos ati petrecut!Pentru ca ai amintit de catedrala, am ascultat si eu cateheza pe care o tine Presfintitul Andrei in fiecare duminica de la ora 18,un lucru deosebit care il face acolo la Cluj.
    Acum sa revin la voi.mi-am imaginat rochitele voastre.:) cred ca ati aratat super!

    RăspundețiȘtergere
  4. Corina, da, fetitele au aratat superb.
    Violeta, va doresc sanatate multa, sa va puteti bucura de frumusetile verii care soseste.
    iuliana, serbarea o avem pe 1 iunie, asa ca vom reveni, poate si cu poze.

    RăspundețiȘtergere
  5. E clar... trebuie sa ma gandesc serios sa fac si eu o fata. Vreau sa imi fac griji cum sa croiesc costumase de majoreta :)))
    Frumos ati petrecut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos..... timpul petrecut in familie e cel mai frumos.
    Pup

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.