luni, 23 mai 2011

Meditatia de luni dimineata...

Un american primeste vizita unui prieten al sau din India si merg in centrul New York-ului. Era ora amiezii iar strazile erau pline de oameni. Masini claxonand, taximetre ce luau curbele cu viteza, sirene ce se apropiau sau se departau, sunete ale orasului care parca te asurzeau. Dintr-o data indianul ii spune:
- Am auzit un greiere.
- N-ai cum sa auzi un greiere in tot vacarmul asta! i-a spus americanul.
- Sunt sigur, am auzit un greiere! a insistat indianul.
- Asta-i o nebunie! a raspuns prietenul.
Indianul a ascultat cu atentie un moment dupa care a trecut strada spre o zona unde se aflau cativa copaci. A cautat imprejur, sub ramuri si a gasit micul greiere. Prietenul sau a ramas uimit.
- E incredibil! Trebuie sa ai un auz supraomenesc!
- Nu! a spus indianul. Urechile mele nu sunt diferite de ale tale. Totul depinde de ce asculti cu ele.
- Dar nu se poate! a continuat prietenul. Eu n-as putea auzi un greiere in acest zgomot!
- Depinde de ceea ce este important pentru tine, a venit imediat raspunsul. Da-mi voie sa-ti arat.
A bagat mana in buzunar si a scos cateva monede pe care le-a lasat sa cada discret pe asfaltul trotuarului. Atunci, cu tot zgomotul asurzitor al orasului, au remarcat ca toti oamenii de pe o raza de 5 metri au intors capul privind in jur daca nu cumva banii cazuti erau ai lor.
- Intelegi ce am vrut sa spun? a continuat indianul.
Totul depinde de ceea ce este important pentru tine.
Sa aveti un inceput de saptamana frumos!

5 comentarii:

  1. Minunat! Si eu am postat candva aceasta povestioara, dar de cate ori o recitesc ma umplu de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa povestioara si atat de adevarata; am observat ca intotdeuna aud rasetele copiilor in vacarmul strazii, iar uneori persoane ce ma inconjoara sunt deranjati, in aceeasi atmosfera, de zgomotele ambientale; aud doar muzica, masinile, telefoanele. foarte reala povestioara!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant, frumos si real!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Loredana, am primit mesajul tau, iti multumesc din suflet. Sper sa dea Domnul sa fie bine si domnul doctor sa ii dea de capat problemei. Va sarutam cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur Cristina. Sa dea Dumnezeu sa fie de folos!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.