vineri, 4 martie 2011

Săptămâna la final

Am avut un inceput de saptamana aflat sub auspiciile martisorului. Am primit martisoare, surprize de la prinţesa surioară mai mare, am cinstit primavara cum am crezut noi mai bine, am savurat momente dulci la cofetarie. Am daruit martisoare si multe bomboane. Am colindat pe bloguri si-am tras cu ochiul in casutele voastre virtuale, sa vad cum va innoiti sau petreceti voi.
Am tras o spaimă destul de mare cand sus mentionata surioara s-a umplut de tot felul de bubite rosii pe corp, atat in partea din fata cat si pe spate. Dupa ce am rascolit internetul ne-am gandit ca e rujeola, ca semana foarte mult. Prăpăstioasă cum sunt, mă şi vedeam mergând în fiecare săptămână cu câte un copil la spital. Ne-a linistit doamna doctor care ne-a spus ca nu e posibil asa ceva, ca am luat la timp salvatorul vaccin. Asa ca pănă la urma s-a dovedit a fi o alergie sau o dermatita ceva, oricum o iritare a pielii, deoarece mândra mea a pus cam tot spumantul la o singură spălare. Deh! frumuseţea are preţul său sau, cum ar spune înţelepciunea populară, baba la frumuseţe rabdă.
Intr-una dintre seri am avut chiar şi o paradă de modă în toată splendoarea ei, că tot veni vorba de frumuseţe, cu doua fotomodele veritabile de 5 ani. Privind-o, mi-am dat seama că dacă ar fi pe un podium adevărat, ar trece drept anorexică, culmea, ea care e chiar o mâncăcioasă. A fost o prezenatre neconvenţională, au debutat cu un toples, iar apoi, pentru că s-au uitat probabil prea mult la reclame, au vrut să ilustreze conceptul de a te simţi bine în propria piele, aşa că au defilat dezbrăcate, amuzându-se copios, şi abia la sfârşit si-au pus hainele pe ele, după ce au fost ameninţate în prealabil, nu de alta dar ne temeam să nu răcească cum se zbenguiau aşa pe gresie. Dar cum moda în sine e neconvenţională şi şocantă, noi ne-am bucurat de parada, iar ele s-au distrat din tot sufletul.
Mezina creşte, se face tot mai mare şi frumoasă. Nu mai adoarme cu sânuleţul în guriţă ci vrea ţinută în braţe, dar tot cu capul culcuşit lângă pieptul matern.
Dimineaţă, surioara mai mare a vrut îmbrăcată în rochiţă, pentru că are un spectacol. Nu m-a lămurit prea mult, dar nici nu am insistat, am bănuit că e surpriză, aşa că nu am vrut să i-o stric (nu de alta, dar i-am mai stricat una săptămâna asta şi s-a lăsat cu lacrimi) şi doar am îmbrăcat-o corespunzător.
La domeniul gastronomie pot bifa primii mei biscuiţi făcuţi după o reţetă proprie şi personală, nici nu ştiam cât sunt de creativă, care au ieşit superbi.
Intr-una din zilele astea a fost şi baba mea, cam monotonă aşa, fără nimic spectaculos, nici în rău nici în bine, cu soare moderat.
Cam atât despre săptămâna noastră, incă nu e încheiată, dar să sperăm că se încheie destul de optimist, cam ca în poza de mai jos, cu fetitele care simbolizeaza zilele saptamanii.


Vă doresc un sfârşit de săptămână frumos!

6 comentarii:

  1. Cat de frumos trebuie sa fi fost la parada. Tare mi-ar fi placut sa vad si eu niste poze (decente, bineinteles). Si niste poze cu mezina... ca tare mi-e dor de ea... A crescut, mai are un pic si face un an. Sa-ti traiasca fetele ca sunt tare frumoase. O primavara frumoasa. Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost, intr+adevar tare frumos si tare vesel. Eu cred ca pozele copiilor sunt decente prin natura lor, chiar daca ei sunt dezbracati. Dar poate ma insel eu si, oricum, nu am facut poze.
    Si tie si minunii tale prospat tunse va doresc o primavar frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Loredana, sigur a fost vreo dermatita .Am patit o si eu cu daria.S a umplut la fel de bubite mici si rosii , grupate.Am fost cu ea la medic si stii ce ne a dat :))) ? banala pudra banoecin , i a trecut in 2 zile .Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, si ei i s-au estompat intre timp. Am ramas numai cu sperietura.

    RăspundețiȘtergere
  5. doamne, ce frumos trebuie sa fi fost la parada!!! ti se umple sufletul de bucurie cand vezi asa ceva!
    Multa sanatate si pupici fetitelor dulci+mamicai grijulii

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.