miercuri, 23 martie 2011

primavara vine cu premii!

Nici nu a inceput bine primavara ca au si inceput sa rasara premiile.
Primul a sosit ieri dimineata de la Ana (Jurnalul Anei):

Mai spre seara a sosit si artileria grea de la Anda (Fara prejudecati):




Le multumesc mult ca nu s-au dat batute si m-au premiat in ciuda faptului ca in ultima vreme nu prea mi-am luat premiile acasa, m-am tot scuzat si fofilat si tot nu am reusit sa-mi fac timp.
Le ofer si eu cu mult drag si pretuire: lui Beatrice (KaBea), Lilianei (Povestiri despre bunul Dumnezeu), Iulianei (La Dumnezeu toate lucrurile sunt cu putinta), Alinei (Vorbe-n vant), Adrianei (dar din dar), Ancai (Femeia), lui Catrinel (shoricel), Corinei (Din alte zari), Andreei (Drumul spre casa), Deea (Caietul cu minuni), Jurnaluldarieinicole, Angi (Jurnalul Iuliei), Marilenei (Nihil sine Deo), Oanei (Dumitrii si comorile) si lui Carmen (Prescolarii mei).
Sa aveti o saptamana frumoasa!

11 comentarii:

  1. felicitari! Toate sunt dragute! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari si multumesc frumos.Va pupam cu drag.
    PS.Chiar ca "tir".

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Ana. sa ai o saptamana usoara la scoala!
    Bea, ma prapadesc de ras citind mesajul tau. m-ai binedispus de dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Loredana, multumesc mult pentru premii! Sunt tare dragute! Multumesc ca te-ai gandit la mine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Catrinel, cu placere.

    Marilena, ma gandesc cu drag la tine, imi face placere sa te citesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Uaau, e prima oara cand primesc si eu premii. O sa iau gestul tau ca pe un indemn sa scriu mai mult! Multumesc, Loredana!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce surpriza placuta! Iti multumesc mult, mult, mult!

    Te pup si la cat mai multe premii!

    RăspundețiȘtergere
  8. Loredana te-ai pus pe impartit nu gluma.Multumesc si eu din suflet.Apreciez mana ta larga.
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. da, macar la premii virtuale sa fiu si eu generoasa... mi-ar placea tare mult sa am si premii reale de impartit cu voi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Aoleu eu abia acum am vazut! Te rog sa ma ierti :( Iti multumesc din suflet si te pup.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.