sâmbătă, 19 februarie 2011

ne-am mutat

Locuim acum intr-un loc nou. De fapt, casa a ramas la locul ei, in aceeasi curte veche, s-a schimbat doar denumirea tinutului.
Acum locuim in tinutul in care mancam in fiecare zi o mancare noua.
Nasa lui este, evident, Paula. Ea este cea care i-a dat denumirea aceasta.
Si ca sa ne acomodam cu locul nou, sa devenim bastinasi si sa nu fin considerati venetici, am pregatit pentru azi rondele de rechin. Pe maine avem tarte cu gem de afine.
Poimaine, daca ramanem in pana de inspiratie culinara, poate schimbam denumirea tinutului. Mai vedem.

6 comentarii:

  1. Cel mai greu imi este sa le dau alor mei cate ceva...altceva in fiecare zi.De cele mai multe ori sunt in pana de idei si de aceea va rog sa ma primiti si pe mine in tinutul vostru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut! :)

    Mie cel mai greu imi este sa gatesc ceva care sa le placa ambilor copii... Daca vreau sa le fac ceva si ii intreb, precis unul spune DAAA, iar celalalt spune NUUU...

    RăspundețiȘtergere
  3. :-))) Chiar mi-era dor de minunatiile Paulei :-). Bravo, bun tinutul asta, ar tb sa va vizitam si noi. Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. noi suntem foarte primitori, sa stiti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Atunci,eu te anunt ca venim si noi,nu de alta ,dar sa fiti pregatiti.Bune rondelele de rechin.Va pupam.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.