vineri, 25 iunie 2010

o poveste cu broscute

Avem de cateva zile doua broscute testoase aduse de tati de la mare. Noi am mai avut o broscuta asa ca ne plac broscutele si chiar ii duceam dorul uneia. Asa ca ne-am bucurat mult cand le-am vazut umbland prin casa. In special Paula s-a bucurat tare mult. Si pentru ca doua broscute erau cam mult pentru noi, care si asa facem casa plina, am dat una vecinutei noastre.
Ieri, broscuta data a fost un pic cam agitata. Nu stiam ce este cu ea de umbla prin toata casa si numai nu isi gaseste locul, dar am aflat destul de repede, dupa ce a fost pusa intr-un acvariu cu nisip si s-a mai linistit un pic, a facut doua oute. Eu pana ieri nu am vazut niciodata oute de broasca. Acum am vazut si asta.
Va amintiti cantecelul acela: Omleta din oua de broasca testoasa, e alba, e moale si foarte pufoasa... Glumesc... Ne-am limitat doar la cantec. Outele sunt in siguranta. Desi habar nu avem ce sa facem cu ele, ca nu prea vad cum ar iesi puiuti din ele in conditiile in care broscutele nu sunt in natura.

2 comentarii:

  1. Hi, hi...ce dragut!
    Si noi am avut broscute insa n-am avut oute de la ele:)

    RăspundețiȘtergere
  2. wau ,ce frumos! nu stiu cum e povestea "clocitului"labroscute,dar poate cu putuina caldura si mamica broscuta,poate ies puiuti.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.