marți, 19 ianuarie 2010

Iubește-mi mâinile

Iubeşte-mi mâinile...
de Elena farago



Iubeşte-mi mâinile
Şi ochii
Şi iartă-le dac-au fost clipe
În care n-au ştiut să-ţi spună,
În care n-au putut să-ţi dea
Atât cât ar fi vrut,
Atâta – cât poate doru-ţi le cerea
În dragostea,
În îndoiala,
În deznădejdea unei clipe...

Iubeşte-mi mâinile
Şi ochii
Şi iartă-le nevruta vină
Că prea târziu veniră-n cale-ţi
Şi prea curând se duc de tot...

Dezleagă-mi sufletul de vina
Că în curând n-am să-ţi mai pot
Aduce-n mâini
Şi-n ochi
Durutul,
Târziul zâmbet de lumină...

4 comentarii:

  1. Imi amintesc ca avea Vama Veche o piesa pe aceste versuri. Insa poezia e mult mai frumoasa si mai sensibila. Iti multumesc ca m-ai vizitat. La Multi Ani! Taote cele bune si imbratisari fetitei tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa poezia.
    Dai un pupic lui Paulina din partea mea :D

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! Multa sanatate si bucurii in noul an!
    Numai bine!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.