marți, 26 ianuarie 2010

iarna pe sufletul meu

De la Laura și din a ei căsuță am preluat, cuminte, un joc nou.
Ce reprezintă iarna pentru mine?
Mie îmi plac toate anotimpurile. În fiecare găsesc ceva care să îmi facă sufletul să vibreze. Dar dintre toate toamna e cea care mă răscolește aproape de fiecare dată, în fiecare an. Dar și primăvara vine cu înnoirile ei care mă fascinează. În ea am născut un copil și, dacă ajungem sănătoși, cu voia Domnului, îl voi naște și pe al doilea.
Dar să revenim... Iarna nu mi s-a întâmplat nimic spectaculos și totuși nu mă lasă rece.
ce reprezintă pentru mine iara?
Zăpada curată care acoperă totul.
Atmosfera feerică care se creează.
Gheața pe care nu îmi place să alunec.

Crăciunul. Moș crăciun. Daruri. Bunătatea umană.
Bradul împodobit.
Orașul împodobit.


Vin fiert.
Mirosul de turtă dulce și de bunătăți.
Multe portocale.

Jocurile de iarnă.
Patinajul artistic.
Oamenii de zăpadă pe care îi face în fiecare iarnă fetița mea.

Și răgazul pe care nu îl am în alte anotimpuri...


și un premiu primit de la Elena, (paradisul verde) si de la Hanul Poveștilor.

Regurile premiului:
1.Fiecare Scriitor Superior(SS)trebuie să dea
mai departe premiul la cinci prieteni speciali;
2.Fiecare Scriitor Special să-şi creeze o legătură
pe net la blogul(şi autorul-bloggerprieten) de la
care a primit premiul;
3.Fiecare Scriitor Special trebuie să posteze aceste
aceste reguli pe blogul lui,
Nu sunt un scriitor special, deși m-ar măguli un asemenea statut, dar dau si eu mai departe atât premiul cât și leapșa, să se joace de-a ce le place, lui Iulian, lui Angi și Anei, cosminei (vise dulci), cristinei (casa părintească).

Pentru voi ce reprezintă iarna?

5 comentarii:

  1. Foarte dragute, atat raspunsurile, cat si pozele! Ai un blog minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos ca te-ai gandit si la mine... Iti doresc din tot sufletul sa ai parte de multe clipe minunate atat iarna, cat si primavara si vara si toamna...

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult pentru leapsa! Caut poze graitoare si raspund in curand. Pupici si aveti grija de voi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Linişte şi magie! E ca şi cum m-aş înfăşura în "acasă" şi m-aş bucura de fiecare clipă infinit mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iarna este anotimpul sufletului meu,chiar daca frigul din ultimele zile m-a cam facut sa imi doresc sa vina primavara! Iubesc iarna cu tot ce aduce ea frumos : zapada,Craciun,colinde, bucurie si pace in suflete, joaca si buna dispozitie ( sanius, bulgareala,oameni de zapada...ce m-am mai distrat zilele acestea :D) Imi place iarna pentru ca ma face sa ma simt copil!
    Sa ne bucuram din plin de ultima luna de iarna a anului !

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.