miercuri, 20 ianuarie 2010

Dar real din lumea virtuală

Când a fost ziua fetiței mele, Mariana (Psalm de dor) mi-a promis o carte pentru ea.
Conform principiului mai bine mai târziu decât niciodată, a sosit la începutul săptămânii cartea la noi. A fost o bucurie imensă. Nu mă așteptam la nimic, în special de la o persoană pe care nu o cunosc decât prin intermediul textelor ei. Dar darul este pe măsura sufletului ei. Și ca surpriza să fie totală mi-a trimis cartea printr-un fost coleg de facultate, preot aici în Cluj.
A fost o surpriză și o bucurie pentru toată familia. Nici nu știu cum aș putea, dragă Mariana, să îți mulțumesc.
Cartea este Osana, Osana de Traian Dorz, Cântări și poezii pentru cei mai buni copii.

Ne-a fost foarte folositoare mai ales săptămâna aceasta, că Paula a fost un pic răcită și nu am dus-o la grădiniță. Iar fiecare poezie din carte e însoțită de o ilustrare foarte inspirată care a bucurat-o pe Paula.
Mulțumesc din inimă, Mariana!

2 comentarii:

  1. Wau! A ajuns în sfârşit! :) Chiar azi voiam din nou să îmi apelez pritenii din Cluj să văd ce s-a întâmplat...Am tot amânat de atâta timp fiindcă îmi era jenă de jena lor, dacă m-am exprimat bine...

    Cu mare drag, Loredana! Mi te-ai lipit de suflet de anul trecut de când am intrat în lume avirtuală şi tu ai fost aşa de prietenoasă!

    Nu-i aşa că e minunată cartea?!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, Mariana, nici nu stiam ca exista o asa de frumoasa si folositoare carte pentru cei mici.
    Domnul sa te binecuvinteze pentru gandul tau bun!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.