luni, 28 decembrie 2009

un brad frumos si flori de mar

Sarbatori cu bucurie tuturor!
Anul acesta ne-am petrecut Sarbatoarea nasterii Domnului in familie, cu bunicii. Inainte de a pleca insa ne-a fost foarte greu sa o convingem pe Paula sa parasim Clujul. La inceput am fost chiar mirati pentru ca stiam cat de mult ii place sa fie cu bunicii. Apoi, ca o adevarata mama cercetas ce sunt, am incercat sa aflu de ce vrea atat de mult sa ramanem acasa. Si mi-a spus: "Mami, noi facem un brad asa de frumos si nu il vede nimeni!"
Mi-am dat seama ca are dreptate. De obicei facem un brad frumos pe care il lasam singur in casa unde mai revenim doar pentru a-l despodobi.
Asa ca anul acesta am facut bradul foarte devreme, de la Mos Nicolae, sa aiba timp sa se obisnuiasca si ea cu el, sa fie vazut si admirat. Apoi am putut plecat de acasa linistiti.
In prima fotografie Paula tine in manuta o crenguta de mar inflorit. Anul acesta ne-am pus in vaza mai multe crengute de merisor care au inflorit de Craciun.

Craciunita noastra si bradutul ei de acasa.



...si imaginea de ansamblu...

4 comentarii:

  1. Frumoasa Craciunita voastra! Si bradutul,evident! Sarbatori fericite incontinuare si sanatate !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim tare mult ana! sarbatori cu multe bucurii si tie si familiei tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draguta foc micuta Craciunita! Se vede cat de mult iubeste bradutul si Craciunul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cata stradanie!;))))) Iar imaginea de ansamblu arata foarte bine!:) Nu mai comentez altceva despre imaginile anterioare, se subintelege.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.