vineri, 4 decembrie 2009

a avenit , a venit iarna


A venit, a venit iarna,
pe la uși pe la ferești,
a venit, a venit iarna,
cu colinde românești.

Din pacate nu a adus și zăpadă. Cel puțin nu încă, să fie bucuria deplină. Deocamdată degeaba mă chinui să o conving pe Paula că a sosit iarna că nu mă crede. Ea susține că e încă toamnă. Și la cât de frumos a fost ieri și de cald e și greu să o contrazici. Mai are totuși o speranță că va veni iarna până la serbarea ei. Cum serbarea e luni puține șanse totuși, dar poate Moș Nicolae vine și cu ceva zăpadă, cine știe...

2 comentarii:

  1. Chiar ar fi frumos ca Mos Niculaie sa vina cu putina zapada.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu vă doresc de pe acum o iarnă frumoasă, plină de bucurii şi linişte, de colindători şi zăpadă!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.