marți, 11 august 2009

leapsa cu 5

De la Ana am primit o leapsa tare draguta. Sper sa ma descurc cu ea. Am preluat-o cu intarziere deoacere am fost plecati in vacanta.
5 carti preferate: am mai multe dar ma limitez si eu la 5; acestea sunt:
1. Fratii Karamazov
2. Invierea.
3. Crima si pedeapsa.
4. Alchimistul.
5. Nostalgia.
5 melodii de suflet;
1. Ana. - Vama veche.
2. Vivo per lei- Andrea Boccelli
3.Je t'aime - Lara Fabian
4. Joe Dassin - Et si tu n existais pas
5. Emilia - Big big girl
5 persoane dragi
aici chiar nu ma pot limita la cinci, am incercat, sincer, dar nu pot alege. chiar nu pot.
5 filme pe care le-as vedea de n ori:
1. Mandrie si prejudecata.
2. Prietenii tai.
3. Ally McBeal
4.Totul despre sex.
5. Stapanul inelelor.
5 persoane care nu-mi plac - chiar nu am din viata apropiata persoane care sa nu imi placa. iar de la televizor ma abtin sa ii numesc, desi am cateva persoane la care mut canalul cand se apuca sa vorbeasca.
5 locuri in care as vrea sa merg:
1. la locurile sfinte.
2. ventia.
3. paris.
4. hong kong
5. Monte Carlo.
Si acum: leapsa merge mai departe la: Rares si anonimul pamantean asa in mod obligatoriu, si , apoi facultativ la toti cei din lista mea pe care-i incanta joculetul acesta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.