luni, 30 martie 2009

Cunoaştere de sine...de prin lepşe adunate

Eu ... nu pot fără tine.
Tu ... eşti o parte din mine.
Ea ... este rodul dragostei noastre, este ceea ce e mai bun în noi.
Sunt … femeie şi mamă şi soţie cu gândul la tine mereu.
Eşti ... prezent în tot ceea ce plănuiesc.
Aş vrea … să îmbătrânim împreună.
Păstrez … jurnalele, agendele, oracolele, fişele medicale din copilaria mea şi a fiicei mele .
Ţin într-o cutie... toate scrisorile pe care le-am primit dea lungul vieţii.
Arunc ... gândurile negre laolaltă cu hainele vechi.
Mi-aş fi dorit … să îmi fi cunoscut mama.
Iubesc ... cerul de vară, curcubeul şi ochii albaştri.
Mă tem … de minciună, de şarpe, de moarte.
Nu ştiu ... să mă prefac.
Visez... cu ochii deschişi la tot felul de prostii.
Cred ... în iubire, în bunătatea din oameni, în pronia divină.
Imi pare rău … că nu pot schimba trecutul.
Nu uit... să spun La mulţi ani! celor dragi, nu doar de Crăciun şi de Paşte, ci la fiecare aniversare care contează pentru ei.
Mă mulţumesc … cu putin uneori, destul de greu alta dată.
Nu mă mulţumesc ... cu ideile altora despre cum ar trebui să arate viaţa mea.
Câteodată … aş vrea să pot da timpul înapoi..
Mă întreb ... cum ar fi fost viaţa dacă moartea nu mi-ar fi răpit atâtea fiinţe dragi.
Plâng când … văd suferinţă, neputinţă şi moarte.
Zâmbesc ... mult mai des ca altădată.
Dansez... rar , sunt exemplul viu al expresiei „două picioare stângi”.
Râd .... de prostie, de ipocrizie, de ifose false şi la bancurile bune.
Îmi place ... să iubesc, să gătesc, să mă joc cu soţul şi fetiţa mea.
Am nevoie... de dragoste, de familie, de sănătate, de prieteni.
Ar trebui …să nu îmi pese de micile rautăţi umane.
Dacă aş putea, aş vrea să fiu....
O floare : iasomie
Un anotimp : toamna
O culoare : roşu
Un animal : tigru
Un obiect vestimentar : rochie
O piesă de mobilier : un pat cu baldachin
O melodie : Joe Cocker - N'oubliez jamais
Un vers : „tăcerea mea aude nenăscuţii câini pe nenăscuţii oameni cum îi latră”
Un obiect : un candelabru sau o lumânare parfumată
Un instrument muzical : pian
Un copac : cireş
Un oraş : Cluj – Napoca
Un peisaj: marea la răsărit
O persoană publică : Oprah
O carte : „Învierea” de Tolstoi
Un fel de mâncare : ciorba de burtă
Un supererou : eu?
Un fenomen al naturii : ploaia
O maşină : ferarri
Un fruc : căpşuna
O parte a corpului : faţa.

Un comentariu:

  1. Mi-ati adus aminte : cred ca am ramas Leapsa (pe alta tema), acum cateva zile ... dau fuga si ... mai trec pe aici .
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.